2013/03/31

Hot or Not

jaka-gwiazdka

azo_ona: Stylizacja ma ciekawy motyw, ale z realizacją jest nieco gorzej. Po pierwsze oczywiście brak butów. Nie wiem czy to zamierzony efekt, ale jak dla mnie buty są mile widziane. Spódnica jest boska, co do bluzki mam mieszane uczucia. Głównie przez brak butów - NOT.
Krzysio100: Nie jest źle. Podoba mi się połączenie bluzki i spódnicy. Chusta na głowie - podobnie jak torebka - pasują do stylizacji. Nie lubię tego zegarka. Oczywiście, przeszkadza mi brak butów. Wystarczy zmienić zegarek na bransoletkę oraz założyć buty i będzie dobrze.
MissMileyLove1: Szczerze powiedziawszy, nie rozumiem tej stylizacji. Jestem bardzo ciekawa jaka wizja towarzyszyła autorce. W każdym bądź razie, całość nie jest udana. I dlaczego doll jest bosa? NOT

patXDD

azo_ona2. Nie owijając w bawełnę - nie podoba mi się. Wszystko się zlewa, nie ma żadnego kontrastu, brak motywu przewodniego. Białe lub czarne dodatki na pewno dodałyby charakteru tej stylizacji. Brakuje mi też torebki. NOT
Krzysio100Rzecz dziwna - bardzo lubię wszystkie elementy Twojej stylizacji, ale żaden nie odpowiada mi w tym zestawieniu. Zmarnowałaś potencjał tkwiący w koszuli, zakryłaś ładne szorty, wybrałaś żakiet, przez który wystają rękawy bluzki... I do tego wszystko jest niebieskie! Źle, bardzo źle.
MissMileyLove1Mimo iż stylizacja nie jest zła, nie jestem do niej przekonana. Po prostu wygląda ona jak zdjęta z manekina. Dziwnie wygląda ten biustonosz pod koszulą. Nie jestem też fanką wykorzystania zaledwie jednego koloru w całej stylizacji. HOT/NOT

Kociak33nn

azo_onaMoja faworytka. Cudowna stylizacja, umięjętne łączenie kolorów i krojów. Wszystko razem wygląda idealnie, jedynym defektem dla mnie jest kołnierzyk nachodzący na włosy, ale to już nie Twoja wina. HOT
Krzysio100Ślicznie. W Twojej stylizacji nie podoba mi się zaledwie jeden szczegół - wystające poza żakiet elementy spódnicy. Wiem jednak, że Stardoll ogranicza nasze możliwości, dlatego też mogę przymknąć na to oko i zachwycać się doskonałym połączeniem kolorystycznym.
MissMileyLove1Jedno spojrzenie wystarczyło. Stylizacja jest genialna! Najlepszym punktem całości jest kolorystyka. Każdy szczegół jest perfekcyjnie dobrany. Bardzo podoba mi się również sposób użycia torebki. Wianek i okulary wspaniale dopełniają całość. SO HOT

keinam1992

azo_onaTutaj też wszystko na swoim miejscu. Fenomenalna koszula, dobrze dobrane dodatki. Po prostu - HOT
Krzysio100Mam mieszane uczucia. Z jednej strony dobre popularne połączenie przezroczystej bluzki, białych spodni i brązowych platform, z drugiej - dziwna bransoletka i pasek w innym stylu. Na Twoim miejscu zmieniłbym te dwa dodatki. Co byś powiedziała na brązowy pasek i dużą, czarną bransoletkę? Moim zdaniem byłoby o niebo lepiej.
MissMileyLove1Kolejna dobra stylizacji. Niekonwencjonalne połączenie fasonów... To jest to co lubię. Dawno nie widziałam stylziacji, w której tak świetnie wykorzystano te platformy. Stanowią one idelany duet wraz z torebką. Wspaniała twarzi delikatny pasek wspaniale dopełniają całość. HOT

lilian_black

azo_ona: Skóra jest świetna, ale dół już wzbudza we mnie wątpliwości. Czarne rajstopy z czarnymi butami to fatalne połączenie w tym przypadku. Spódnica też nie pasuje, jest delikatna, wiosenna, na pewno nie do tak ciężkiej stylizacji. Torebka również do wymiany. NOT
Krzysio100: Po pierwsze, Twoja twarz wygląda na wystraszoną, co nie pasuje do charakteru stylizacji. Po drugie, nie lubię, gdy jedna koszulka wystaje górą i dołem żakietu. Po trzecie, zmieniłbym buty i torebkę na bardziej "rockowe". Reszta jest w porządku.
MissMileyLove1: Stylizacja na pierwszy rzut oka jest całkiem OK. Jednak gdy dokładniej się przyglądnęłam moje zdanie uległo zmianie. Lekka sukienka połączona z ciężkim, rockowym stylem - tak można zdefiniowac całość. trzeba mieć świetne wyczucie, żeby takie połączenie prezentowało dobrze. Tu niestety go brakuje. Jednak najgorsza jest tutaj torebka, nie wiem czym się kierowałaś wybierając ją. HOT/NOT

14 komentarzy:

  1. Kociak33nn & keinam1992 - HOT!! ;)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Wstrzymała się od głosu
    2. NOT
    3. HOT
    4. HOT
    5. NOT

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 i 4 zdecydowanie hot a jak zgłosiś się do następnego hot or Not?

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahah jezu, akurat jak nalozylam byle gowno bo wychodzilam z domu. zalamkusiam sie.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Nie
    2. nie wiem
    3. Tak
    4. Nie wiem
    5. nie

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Kociak i keinam cudoo ;)

    Izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepiej wypadła keinam1992 i kociak33nn
    ich stylizację naprawdę przykuwają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie hot ale ostatnia nie ;(
    IM SORRY

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  9. żadna stylizacja mnie nie zachwyciła

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny naprawde wykazały się ogromną kreatywością :* :]

    k.l.i.j.o.

    OdpowiedzUsuń