2013/03/23

Odśwież szafę za połowę ceny! Tingeling -50%

Co warto kupić?


16 komentarzy:

  1. Torbę za 50sm kupić muszę, futerko też ładne

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kupić kilka rzeczy. Dzięki Tobie mnie olśniło,bo wczoraj kupiłam tylko 3/4,a jak widać,dobrze się nie rozejrzałam :D

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z tego tą czarną kurtke z ćwiekami i tą sukienkę biała za sm. Kupię jeszcze kamizelkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam futerko za 3 sd, zastanawiałam się też nad kurtką za 6 sd ;D Czekam na stylizacje :D

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam prawie wszystko


    Julka0239

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele z tych rzeczy znalazło się w mojej szafie i jestem z nich zakupu bardzo zadowolona, co do reszty nie kupię - nie mój styl ;)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  7. kupie.rzeczy za sm z tych co polecasz ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno kupię tą torbę:) Co do reszty, to i tak większość już mam kupione.
    GWiaZDka...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam stąd 5 rzeczy :)Zastanawiam się jeszcze nad torbą za 50 sm. Nie chcę żeby mi graciła w szafie nieużywana, ale z drugiej strony może się właśnie przydać ^^
    kicia_agata

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupię torebkę i futerko :)
    Czarną kurtkę już mam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Część z tych rzeczy już kupiłam i muszę zastanowić się nad resztą :)

    agi941

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę wszytko za sm :D !

    OneFeeling

    OdpowiedzUsuń
  13. ten ostatni romper mi sie nie podoba kupiłam go kiedys pod wplywem chwili a nie wiem co z nim zrobic ;<
    zozoleq

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam futerko, czarną kurtkę w ćwieki oraz torebkę. Bo jedynie te trzy rzeczy wydały mi się atrakcyjne i tanie. Szczególnie zdziwiła mnie cena kurtki nawet, że promocja była 50%.

    OdpowiedzUsuń