2013/03/22

Spoilery - nowa kolekcja Killah

22 komentarze:

  1. O matkooo, znowu? ;o
    Podobają mi się podkolanówki oraz tak taka zabudowana sukienka ;)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej! Znowuu ! Fajne nawet ; ]


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się zielona czapka :D

    Stylowa.Karola

    OdpowiedzUsuń
  4. Słaabe, ale na pewno kupię bluzkę z kokardką, w paski i zieloną czapkę :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu? XD Najpierw miss sixty, teraz killah. Nieźle, ale wciąż czekam na nową dostawę do fallen angel :D

    Easierlife

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow... znowu? xDD Naprawdę zaczynam myśleć że pojawi się LE
    Musze zobaczyś jak rzeczy bd leżały na dolce i może zakupie ze 2-3 rzeczy (;
    Kathy5151

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic mi się nie podoba, nie przepadam za tym sklepem :)
    i czekam na LE, bo teraz już na 100 % jest przekonana, że lada moment się pojawi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet fajne rzeczy ;)

    princessa_W.R

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie kilka rzeczy będzie darmówką

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się czapka, dwie pary spodni, dwie kurtki i szorty. Ubolewam, że ładny zapinany płaszcz został popsuty dziwnym, falbaniastym dołem.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic nie przykuło mojej uwagi, poza tym, już widzę te ceny.. : o

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  12. coś szaleją ci admini,musi szykowac się jakies le lub yh


    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  13. I znowu... Nie lubię za bardzo kolekcji z Killah. Podoba mi się kilka rzeczy,ale nie wiem,czy kupię.

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  14. Eh, nie zachwyca ;/ Jedynie ta zielona czapka, ale to nie mój styl :c Może jeszcze ta czarna skórzana kurtka, ale takich już pełno na sd...
    kicia_agata

    OdpowiedzUsuń
  15. troszkę mało, chyba, że to część..
    hmmm, jakoś nic sobie nie upatrzyłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się tam podobają. Na pewno coś kupię...

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe bo strasznie dużo tych nowych dostaw:)

    OdpowiedzUsuń
  18. niezłe szorciki i koszulka z kokardą :D !

    OneFeeling

    OdpowiedzUsuń