2013/03/27

Wybór dnia

Tak jak pisała Wam o tym Marta w spoilerach - dzisiejszym wyborem dnia został odtwarzacz MP4 (lub telefon, ciężko stwierdzić) ze słuchawkami, które po nałożeniu na doll lądują w jej uszach. Dodatek ten pochodzi z HB Weekly i kosztuje 13 stardollarów! Gdyby cena wynosiła ok. 5-8 sd, z pewnością bym ową rzecz nabyła. Niestety, musimy zapłacić o wiele więcej, a nie wiem czy ma to jakiś sens. Co sądzicie? Fajny gadżet?

Z komentarzy zostaną wylosowane 2 osoby, które otrzymają sd na zakup wyboru dnia.

43 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że nie potrzebny mi jest ten gadżet i nie tworzyłabym z nich stylizacji, ale myślę, że w przyszłości może być coś takiego sporo warte, dlatego jeszcze rozważę kupno, ale mało prawdopodobne abym na to wydała moje sd :D

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, już kupiłam.
    MartaBad

    OdpowiedzUsuń
  3. Już kupiłam, świetny jest ;)

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, ale szkoda mi wydawać sd...
    Nicoletta663

    OdpowiedzUsuń
  5. Drogie ,jednak kupię ,bo może być fajnym dodatkiem w wielu stylizacjach :)

    Julka3415

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem chętna bardzo mi się podoba , ale mnie nie stać ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba CoolMiley352

    OdpowiedzUsuń
  8. gdyby nie było żółtego tylko jakiś biały, to może bym kupiła..

    OdpowiedzUsuń
  9. masakra.. nie wiedzą jak cenić.. 13sd? za tą cenę można kupić coś praktyczniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne, ale drogie

    kinia.milewska

    OdpowiedzUsuń
  11. Eh :c Tak się na niego nastawiałam, a tu nagle taka cena :( nie kupię.

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  12. podobają mi się :)
    Cold_Iceberg.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne, ale drogie.

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  15. Oryginalny HB, dawno nie było na Stardoll takiego dodatku. Kupiłam właśnie ze względu na oryginalność. Co do ceny; może fatykcznie jest ona nieco wygórowana, ale tego można było się spodziewać.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  16. No cóż drogie HB. chcą żebyśmy kupowali sd za kasę. Ale ja wolę nie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne, ale drożyzna :(

    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny dodatek, ale trochę drogi więc raczej nie kupię :(

    _karolcia01_

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi sie tylko ciut drogi jest

    paula230

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ale drogiee ;( .


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakby był inny kolor kupiłabym. Ale ten nie podoba mi sie..
    Kathy5151

    OdpowiedzUsuń
  22. A na co mnie to? :D

    Easierlife

    OdpowiedzUsuń
  23. oryginalne. gdyby był inny kolor tego sprzętu, to bym kupiła.
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo pomysłowy gadżet ;)
    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudo kasy nie mam i nie kupie dorobię się to sobie fundnę :D

    tajne100

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak już wcześniej pisałam- nie rozumiem dzisiejszego lansu na sprzęt elektroniczny.:(

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  27. coś innego niż zwykle, więc chętnie kupiłam :) ale cena faktycznie troszkę zawyżona.

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak na barginesie to jest iPhone w futerale z ćwiekami ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny dodatek do jakiejś sportowej stylizacji, fajnie wygląda i pasuje do mojej doll, z chęcią kupię :D

    agi941

    OdpowiedzUsuń
  30. No mnie sie podoba, fajny gadzet


    Izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  31. Uff..Drogo to to jest.. Nie stać mnie ://
    _SuperStars_Me_

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne, szkoda tylko, że cena jest tak wysoka :/

    OdpowiedzUsuń
  33. Moim zdaniem jest to świetny dodatek, coś innego ;) Chociaż cena rzeczywiście wysoka :/

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  34. może kupię z drugiej ręki ;) jeszcze sie zastanowię ^^

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  35. brak kasy. a szkooooda ;].

    paulina1230

    OdpowiedzUsuń
  36. Spoko, ale nie kupię.
    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne, bardzo mi się podoba
    Bo to jest meeegaa !!


    madzik1616

    OdpowiedzUsuń
  38. B. ładne, ale nie wiem, czy kupić :D

    Miranda12546

    OdpowiedzUsuń
  39. cudny! kupię oczywiście^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń