2013/03/25

Spoiler sklepu - Killah


13 komentarzy:

  1. pierwsza, ale SZAAAAAAAUUUU "-"

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całą pewnością jest tu kilka rzeczy godnych zauważenia, które na pewno znajdą się w mojej szafie ;)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre są po prostu cudowne :) Na pewno kilka z nich znajdzie się w mojej szafie :3

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. szału nie ma, głowy nie urywa :o Moją uwagę przykuła jedynie jeansowa kurteczka na różowej sukience w groszki.

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty i kurtka z 2 piętra na 4 manekinie! Awww, super! :)
    Easierlife

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic szczególnego, ale jeszcze zobaczę

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  10. no ja też nic nie patrzyłam

    OdpowiedzUsuń
  11. nic mi się nie podoba, ale w tym sklepie nigdy nie ma niczego interesującego

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre ciuszki fajne :D

    OneFeeling

    OdpowiedzUsuń