2013/03/26

SALE 22%

Aby przejść do któregoś z bazarków, kliknij w wybrany obrazek. :)











14 komentarzy:

  1. W żadnym z powyższych bazarków nie było nic co by mnie zainteresowało, także raczej nic nie kupię :<
    Ale może za tydzień xD

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie coś kupię ;)

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  3. no rozejrzę się, może coś upatrzę

    OdpowiedzUsuń
  4. mogę zniżyć ceny, jeśli ktoś jest zainteresowany ;)

    -carolla-

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze nic nie znalazłam

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  6. super, jest mój ;)
    WSZYSTKIE CENY MOGĘ OBNIŻYĆ ! ;)

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  7. ZAPRASZAM DO SWOJEGO BAZARKU :))
    Stere hb'sy i inne stare ciuszki - TANIO!

    Cold_Iceberg.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre rzeczy są fajne więc może coś kupię. :)
    ---
    GeminiRei

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż za niespodzianka. Znowu mnie tam nie ma. Ale kupiłam ogniste trampki ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. kilka rzeczy mi się podoba, ale ceny są wysokie, także nic nie kupie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo sprawiedliwie, same royalty. Miłooo..
    Easierlife

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam niebieski sweterek :)

    OdpowiedzUsuń