2013/03/28

Nowe ubrania, nowe pomysły: It Girls Embroidered

Ilekroć do starplazy dochodzi nowa kolekcja ubrań mam nadzieję na znalezienie takich, których będę chętnie używać w stylizacjach. Nowe ubrania w It Girls do najpiękniejszych nie należą, osobiście po reklamie i opisie 'Embroidered' oczekiwałabym czegoś o wiele bardziej haftowanego, koronkowego i zwiewniejszego. Tak czy inaczej, możemy choć trochę poczuć wiosnę, bo ubrania są w pastelowych kolorach i zobaczyć na nich możemy różnego rodzaju kwiatowe wzory. Poniżej rzeczy, które kupiłam i stylizacje. Moim numerem 1 tej kolekcji jest pudroworóżowa spódniczka z czarnym motywem kwiatów.

 Niektóre z wyżej pokazanych ubrań lepiej prezentują się jako element stylizacji niż jako pojedynczy ciuch. :)


Kupiliście coś z nowej kolekcji It Girls? Co sądzicie o stylizacjach? 

18 komentarzy:

  1. Jeszcze nic nie kupiłam, ale zamierzam, dzięki temu artykułowi przekonałaś mnie do paru rzeczy :D
    Najbardziej podoba mi się druga i czwarta stylizacja :3

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam bluzkę . Śliczne stylizacje; ]


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje ładne i poprawne :)
    kupiłaś fajne ciuszki, większość z nich też sobie sprawiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje. Najlepsza 4 i 6 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje są świetne, mimo to nie jestem chętna do zakupu nowej kolekcji it girls.

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie nic nie kupiłam, ale myślę, że kupię :)
    Witchkara

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam nic nie kupować ale twoje stylizacje przekonały mnie do kilku rzeczy ;)

    Kathy5151

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje ;) Mam tylko prośbę czy w swoim każdym poście mogłabyś pisać z kąd pochodzą inne ciuszki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacje, kupiłam 4 rzeczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. super. naj te po środku w górnym rzędzie i ta po prawej w dolnym

    paulina1230

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba skusze się na kamizelkę czarno-białą i błękitny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacje, ja kupiłam sweterek za sm narazie ;)


    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi podoba sie jedynie sweterek niebieski , kupie :D

    OneFeeling

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nic nie kupiłam (bo kasy nie mam XD)ale wyglada całkiem fajnie. :)
    Bardzo mi się podobają stylizacje. Szcególnie ta z czarną mini i z niebieską sukinką. :)
    ---
    GeminiRei

    OdpowiedzUsuń
  15. jak się ma w szafie takie super dodatki i nie tylko bo o tej mlecznej koszuli z archive marzy pół społeczności ...to można i robić świetne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ladnie, ale 1 i 4 bija na glowy inne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi artykuły z nowej kolekcji bardzo przypadł do gustu. Z ubrań, które zostały pokazane w poście najbardziej podoba mi się błękitna sukienka. Co do stylizacji, to według mnie najlepsza jest ostatnia.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń