2013/03/29

Wybór dnia

Dziś, admini na stronie głównej... proponują nam puder z HB Weekly za 12 stardollarów! Co prawda to prawda, kosmetyk jest ładny, ale cena znów wygórowana. Dodatkowo, gdy klikniemy na ikonę wyboru dnia przeniesie nas do starplazy, mimo to... przedmiotu będziemy musieli szukać w górnym, lewym rogu. Miałam też spory problem ze zrobieniem screena, gdyż ciągle pojawiał mi się wczorajszy wybór, a nie ten najnowszy. Wszędzie te błędy! Ładny puder? Kupicie?

Z komentarzy zostaną wylosowane 2 osoby, które otrzymają sd na jego zakup.


55 komentarzy:

  1. ładny niestety nie mam sd na jego zakup :D

    pati99love

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też się podoba, no ale cena fakt wygórowana ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladny, ale za drogi.

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, zastanawiam sie nad kupnem

    MartaBad

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladny ladny :D :D KochanaMisiaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor, opakowanie cudne :) Cena dość wysoka niestety, to chyba jedyny minus :P

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pasuje do karnacji mojej dollki,ale zdecydowanie za drogi :)
    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ale nie kupię, mam podobny już

    Izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam go jeszcze w środę ;)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam niestety sd :( , jest ładny :|)

    Kociak33nn

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kupię, bo jak na kosmetyk to jest bardzo drogi :/

    _karolcia01_

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam sd na jego zakup a jest super mam nadzieje że wygram loterie :P

    TheWandet...

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnyy ma taki wyrazisty odcień ale nie mam aż tylu sd

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie zbyt intensywny ;)

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się, ale cena masakryczna :P

    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie kupiłam bo jest drogie.

    _karolcia01_

    OdpowiedzUsuń
  17. Może być, ale jest wiele tańszych i bardzo podobnych :)
    Witchkara

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest boski, zastanawiam się nad kupnem, ale brakuje stardolarów :(

    weronikagorczak

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny intensywny kolor , ale jaki drogi :C .

    OneFeeling

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny ,zastanowię się jeszcze nad jego kupnem :)

    Julka3415

    OdpowiedzUsuń
  21. ladny juz go kupilam ;)

    paula230

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny ale za drogi ; (

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawet mi się podoba i chyba kupię :)

    agi941

    OdpowiedzUsuń
  24. Raczej nie kupię, nie podoba mi się ten kolor :o

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba ale nie kupię go bo czekam na LE ;)

    Kathy5151

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba ale nie kupię go bo czekam na LE ;)

    Kathy5151

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny, ożywia wyraz twarzy :)

    Natalula

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest bardzo fajny :))

    xwannawx

    OdpowiedzUsuń
  29. Ma ładny kolor , ale jest stanowczo za duży.




    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  30. nie mam kAasy na coś takiego xp

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  31. ładny ale trochę drogi

    wiktoria200

    OdpowiedzUsuń
  32. Kupię go na pewno. *.*
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładny idealnie pasuje na opalana medoll ;D
    zozoleq

    OdpowiedzUsuń
  34. sliczny ale nie mam kasy :(
    kinga..

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładny <3 taki Uroczy :)

    madzik1616

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładny i oryginalny, wyróżnia się :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja go nie kupię, nie używam tak intensywnego pudru, a poza tym mam już chyba nawet podobny odcień.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  38. Mnie się nie podoba, a do tego ta cena ; /


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny, ale trochę za drogi..



    Julka0229

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. fajny jest, już go kupiłam :)
    Huiii

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie mam kasy :C Ale ładny :D

    Miranda12546

    OdpowiedzUsuń
  43. jak dla mnie przesłodzony róż i wygórowana cena.. podobne pudry można kupić znacznie taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zbyt mocny, ale nieczęsto są kosmetyki hb.

    Olcia052

    OdpowiedzUsuń
  45. Super. Podoba mi się. Fajny odcień. Róż wpadający w fiolet.
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak dla mnie ładny i już go kupiłam :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  47. za jaskrawy jak dla mnie:) więc pewnie nie kupię:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń