2013/03/01

Nowości w Archive

Do sklepu Archive trafiła nowa dostawa zawierająca niecałe dwa piętra. Ja jestem bardzo zadowolona. Rzeczy są świetne. Akurat wczoraj czytałam na jakimś blogu zapowiedź tejże dostawy. Na obrazku widniała pudrowa bluzka. Postanowiłam ją szybko sprzedać za 50 sd i udało się. Dziś kupię ją za 10 sd. Dobrze, a więc co Wam mogę polecić? Na pewno pudrową bluzkę, spódniczkę za 9 sd, torebeczkę za 13 sd, spódnicę w kwiaty, marynarkę z drugiego piętra oraz kopertówkę za bardzo okazyjną cenę, a mianowicie 5 sd. Podoba wam się coś? Posiadacie, którąś z tych rzeczy?


17 komentarzy:

  1. Kupię na pewno wszystkie torebki i ciemny blezer :3

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rzeczy , ten beżowy sweter stracił na wartości, ale jest śliczny :)
    karolciaszal

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie można kupić ubrań, gdy naprawią błąd kupię pudrową bluzkę i blazer :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi podobają się 3 rzeczy z 1 zdiencia a mianowicie sweter (beżowy za 10)sukienka (obok za 9)i spudniczka:))

    marysiad

    OdpowiedzUsuń
  6. O kupię dużo rzeczy ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  7. lecę na zakupy, uwielbiam dostawy archive!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest bład, nie da się kupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja za te kremową spodnice dałam okolo 100 sd -.- . Trudno sie mówi :d

    kachna999

    OdpowiedzUsuń
  10. Wreszcie ! czekałam na dostawę
    ;)


    LongOla...

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow. Ludzie kupowali ten sweterek za 600 sd xD Kupię sweterek, marynarkę i być może pudrową sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam bardzo dużo rzeczy, ale dokupię jeszcze pudrową bluzkę i ostatnie spodnie

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna kolekcja, wiele perełek!

    OdpowiedzUsuń
  14. W miarę ciekawa kolekcja, ale dawno nie było jakichś butów naprawdę godnych uwagi. Kupiłam narazie szarą spódnicę.
    redhaylie

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno kupię bluzkę za 10 sd ♥♥♥ Szukałam jej tyle czasu w sb i nie wiedziałam a tu prosze taki prezent! ♥♥

    OdpowiedzUsuń