2013/06/26

? - ankieta

Nadal nie wymyśliłam nazwy działu :D - KLIK





21 komentarzy:

  1. Zagłosowałam na ósemkę! :D

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam na Majkastar1999 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spodziewałam się, że się dostanę, wielkie dzięki! :D Głosuję na nr. 9 ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam na siódemkę, czyli Karolina3897.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie można na 2, bo bym zagłosowała na 2, ale tak wybrałam MissMiley

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  6. ja oddałam głos na dodę ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. doda000 ściągnęła pomnie buty -.-

    aldona.m

    OdpowiedzUsuń
  8. będziesz źle o mówiła bo nie chciałam się z Tobą wymienić? dużo osób tak ma, a ja już dawno na to wpadłam -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się praca: doda000, Fioonnaa, sampsonek12, koralina2346, phoebetonik1, MissMileyLove1, Karolina3987, MajkaStar1999, Magdusia500. Nie wiem na kogo zagłosować ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Głosuję na nr 8 :D

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się sześć, ma coś w sobie. I na nią głosuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. zagłosowałam :)


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak poza tym dziękuje za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 , 5 , 8 , 9 są świetne . Prześliczne .

    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za umieszczenie mnie w ankiecie, osobiście zagłosują na MissMileyLove1 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam dylemat między drugą a ostatnią

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, druga stylizacja jest genialna i to na nią mój głos.

    OdpowiedzUsuń