2013/06/18

Konkurs na komentatora miesiąca

Ogłaszam konkurs na komentatora miesiąca :) Macie możliwość zdobycia dosyć zachęcającej sumki, więc myślę, że warto. Tym bardziej, że komentowanie bloga nie jest specjalnie wyczerpującym zajęciem, a na dodatek zbliżają się wakacje, więc większość osób będzie miało teraz więcej czasu.

Nagrody
I miejsce - 200 stardollarów
II miejsce - 150 stardollarów
III miejsce - 100 stardollarów

Jak można zostać komentatorem miesiąca?
Wystarczy aktywnie uczestniczyć w życiu bloga, udzielać się - regularnie komentować bloga, brać udział w konkursach i loteriach. Nie będę oczywiście uznawać krótkich czy bezsensownych komentarzy. Piszcie tak, abym mogła zrozumieć Was oraz wiadomość, którą chcecie przekazać innym. To samo dotyczy spamu, samych emotek czy pojedynczych wyrazów.

Na jakiej podstawie będę wybierać czołówkę?
Staram się czytać systematycznie Wasze opinie pod postami, więc mniej więcej wiem, kto często komentuje. Podpytam się też o zdanie innych redaktorów - może zwrócą uwagę, czy ktoś wyróżnia się z tłumu, wchodzi wyjątkowo często na bloga i tak dalej.

Konkurs rozpoczynamy następnym postem, zakończy się 18 lipca. Nie musicie się zgłaszać.

29 komentarzy:

  1. Super! W końcu się doczekałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagrody są kuszące.Uważam, że na prawdę warto komentować za taką sumę nagród.Chyba sama wezmę udział i życzę wszystkim powodzenia...

    nati_678

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł :) pewnie zwiększy się liczba komentarzy pod postami

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uważam, że to dobry pomysł. Może nie tek często komentuje posty, ale bloga odwiedzam codziennie. postaram się to teraz nadrobić.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kuszące nagrody!
    Od kilku dni nie komentuję bloga, sesja robi swoje, ale codziennie tu zaglądam :)
    Czeka mnie jeszcze jeden egzamin i wracam do świata żywych i do was też :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiada ;) Już czuję nalot szalonych komentatorów ;3

    ArbuzowySorbet

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wchodzę tu prawie cały czas...fajnie jest mieć Wi-Fi i dobrego operatora jak Play... i oczywiście swój własny net i jego hasło. xD

    OdpowiedzUsuń
  8. O, na pewno będę częściej komentować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekałam na taki konkurs, postaram się komentować. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już od jakiegoś czasu komentuję :) i nadal będę to robić .. ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo zachęcające dla wiernych czytelników bloga :)

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, nie spodziewałam się, aż tak dużej sumy :) Będę komentować cały czas,bardzo to zachęcające :D

    Sapciaaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo ale super ♥ ! Ja ta komciam zawsze **

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie jakiś specjalnych nagród nie trzeba komentowanie bloga i bez tego się opłaca :D ale nie zaprzeczę no kto nie miałby chrapki na taka fajną nagrodę ?! ^^

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  15. O, fajnie. Może będę komentować. W końcu od dawna zasługujecie na więcej komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wreszcie ! Tak długo na to czekałam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że chcecie w końcu odświeżyć bloga. Kiedyś mój ulubiony, może teraz też bedzie :))
    Nie wiem czy będę brała udział, może co jakiś czas skomentuje post ;)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę komentowała ;d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :)
    Przekonałam się w końcu.

    Hannalovepretty

    OdpowiedzUsuń
  20. Nagroda warta poświęcenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. OJEJ ale suuper !! no to trzeba zacząć się starać :*
    bella.1.2.3.

    OdpowiedzUsuń
  22. i fajnie :)
    powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli Już macie dużo komentarzy, to ciekawe ile będziecie mieć za parę dni.

    OdpowiedzUsuń
  24. To fajna przygoda komentować inne posty z niektórych komentarzy możemy poznać jacy są ludzie.. Więc zaczynam komentować
    sniezka121

    OdpowiedzUsuń
  25. teraz wystarczy zrobić sobie kawkę czy herbatkę i komentować godzinami

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się:)
    Taka nagroda stardolarów to sporo...
    Więc trzeba działać!:D
    natka556

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem czy mam szansę dorównac niektórym osobom ( xd ) ale spróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  28. 18 lipca miałam urodziny :)


    jula1807

    OdpowiedzUsuń