2013/06/21

Wyniki konkursu z opisem

Bardzo mi miło, że pomysł przypadł Wam do gustu! Było mało zgłoszeń, ale powodem pewnie było wystawianie ocen i myślę też, że niektórzy chcieli zobaczyć jak ten konkurs będzie wyglądał. 
Przy wybieraniu zwycięskich prac patrzyłam na całokształt, ale przede wszystkim szczegóły i wasza interpretacja tekstu były dla mnie najważniejsze. 
Informacje o tym, kiedy konkurs z opisem będzie się pojawiał i co ile, dodam przy kolejnym poście z serii, czyli już niedługo.

W opisie numer 1 (Lucy) wygrywa: jadwinia007 

O mojej decyzji zadecydowała następująca rzecz: zadbałaś o każdy drobiazg. Pudrowa koszula, obcisła i w ciemnym kolorze spódnica, a do całośći kolorowa kopertówka. Tak mniej więcej wyglądała moja Lucy! Brawo.


W opisie numer 2 (Grace) wygrywa: oliwcia_paris

Praca na poziomie. Wyszła Ci prawdziwa outsiderka z mnóstwem biżuterii! Są zielone włosy, spodenki i własny styl - wszystko co być w tej pracy powinno. Dzięki butom wydaje się, że doll ma długie nogi, a taką figurę ma Grace. Szkoda, że nie dałaś oliwkowego odcieniu skóry, ale lalka nie jest też blada, więc zaliczam.




Gratuluję, wygrywacie 50 stardollarów + prowizja.
Zgłoście się do mnie w KG (miss_miley_van) już po wystawieniu rzeczy.

EDIT:
Jak kilka osób słusznie zauważyło - praca oliwci_paris jest przerobiona graficznie, co jest przeciw zasadom, które sama wyznaczyłam. Stylizacje sprawdzałam wczoraj w nocy, bo chciałam, abyście dziś rano mieli niespodziankę i myślę, że dlatego popełniłam błąd. Zadbam, aby to się więcej nie zdarzyło, ale nagrody Oliwii odebrać już nie mogę. Zresztą, nawet gdyby buty były nieprzerobione to i tak by wygrała, ale rozumiem wasze niezadowolenie. Bardzo przepraszam i jeszcze raz obiecuję, że taka rzecz nie będzie miała już miejsca :)


28 komentarzy:

  1. Pierwsza stylka obrzydliwa, druga za to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, ale nie wiem czy wybrałabym akurat te prace

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, dziękuję ślicznie! Nie wiem czemu, ten odcień wydawał mi się pod oliwkowy kolor, więc go wybrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja :) zasluguje na wygraną, ja nie brałam udziału, gratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Nie wiedziałam o co chodzi w tym konkursie, więc następnym razem może się zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hym.. w zasadach konkursu obowiązuje zakaz obrabiania graficznie... W tej 2 stylizacjii coś nie tak jest z butami.. są one przerobione.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza brzydka, druga spoko/!

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej.
    tak jak zauważyły koleżanki wyżej, jedną z zasad konkursu było: " prace nie mogą być obrobione graficznie". Druga stylizacja ewidentnie jest poprawiona w jakimś programie.

    Moim zdaniem to nie fair wobec innych uczestników, których stylizacje możliwe, że były trochę gorsze, ale były wykonane regulaminowo.

    Pozdrawiam
    kasia234

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie, widać wyraźnie, jak już mówiłam, buty są poprawione graficznie...Wygrała praca, która nie przestrzega ragulaminu... To naserio nie fair.
    Antosia_

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze chciałam dodać, że mój komentarz nie jest wymierzony przeciwko oliwcia_paris. Nie, nie. Naprawdę nic do Ciebie nie mam.
    Ale po prostu lubię konkursy fair play.

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne stylicacje ;3 gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, zasłużyłyście.

    Sapciaaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga praca jest genialna *o*

    ArbuzowySorbet

    OdpowiedzUsuń
  14. Prace są śliczne . Obydwie , ja tam nie wzięłam udziału i żałuję .

    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  15. Praca Oliwci jest naprawdę ładna i chociaż jestem przeciwniczką przeróbek w konkursach, to jednak ta aż tak nie razi ;) gratuluję obu dziewczynom

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapomniałam się zgłosić, a chciałam :-(. Będzie jeszcze jeden taki? ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. @nivea11

    Pewnie, konkursy z tej serii będę dodawać co 2 tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem Wam tam moje drogie panie :

    Po 1. Jeśli nałoży się te buty niemalże na czubku stopy, uzyskacie efekt wydłużenia nogi.
    Po 2. Noga lekko wystaje, a więc należy usunąć ją kwadratem stardesign białym lub od biedy paintem.
    Po 3. Prawa noga pozostaje bez zmian, poza tym, że skopiowałam lewą nogą, odwróciłam lustrzanie w poziomie i dokleiłam do prawej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomijając wszystko to stylizacja oliwci naprawdę wymiata, za to pierwsza zupełnie mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie fair dziwie się,że naprawdę tego nie zauważyłaś chociaż była noc.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza stylizacja mi się w ogóle nie podoba .

    wiktorynka12ch

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie wyszły nogi oliwci ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. może trochę mi przykro że moja stylizacja wam się nie podoba, ale tak zobaczyłam Lucy, na drugą nie miałam ciuchów, nie stać mnie było na ich zakup, a nie wszystko w starplazie razem nawet w przymierzalni mi pasowało ... no cóż, bardzo się cieszę, że moja stylizacja została zauważona wśród prac :))

    DZIĘKUJĘ, jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja pierwsza jest okropna. Nic w niej mnie nie zachwyciło, lecz w końcu praca nie miała być ładna, tylko miała nawiązywać do tematu, a ta nawiązuje do niego idealnie ;)

    Druga stylizacja jest bardzo ładna i jest też zgodna z opisem. Świetna stylizacja, zasługuje na wygraną.

    doda000

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeróbki graficzne są niezgodne z zasadami

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń