2013/06/24

Hi

Witam bardzo serdecznie!
Z tej strony azo_ona, a raczej Agata. Otrzymałam propozycję prezentowania moich stylizacji za co serdecznie dziękuję i mam nadzieję, że spodobają się one, przynajmniej większości z Was! Będę próbować z całych sił pobudzić Waszą kreatywność.
Co o mnie? Czas nieubłaganie popycha mnie ku dorosłości, w wakacje skończę 18 lat. We wrześniu powita mnie klasa maturalna a z nią multum obowiązków. Tegoroczne wakacje niestety również nie będą dla mnie odpoczynkiem. Interesuję się koszykówką, motoryzacją, muzyką, no i modą tak jak większość z Was.

Stylizacja?
Zachowana w jednym z moich ulubionych stylów jakim jest minimalizm. Bardzo efektowną sukienkę archive  połączyłam z romperkiem z RIO. Dodałam również moje ulubione szpile, czarną kopertówkę i jakże eleganckie okulary chanel.


37 komentarzy:

  1. Ta jaka stara. ;o :)

    Stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także kocham minimalizm, ale nie zbyt się do niego stosuję :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna stylizacja :)


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, po raz kolejny jestem zachwycona Twoją kreatywnością ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, jak każda inna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tym blogu będą dodawane stylizacje? Nie za bardzo mi się podoba ten pomysł...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna efektowna stylizacja jak pisałaś minimalistyczna, ale jakże świetna w swej prostocie ^^ bardzo lubię takie połączenia :)

    fajnie że napisałaś coś o sobie dobrze jest wiedzieć kogo się "ocenia" i z przyjemnością można oglądać i czytać posty :>

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  8. Piotrek - a Kaci co już od dawna dodaje? Ogórki? o:

    OdpowiedzUsuń
  9. @Nejtl

    Przynajmniej daje rady, nie tak jak Azo_ona :P

    OdpowiedzUsuń
  10. http://stardoll-i-my.blogspot.com/2013/05/stylizacje-eksterioryzacje-druga-skora.html
    http://stardoll-i-my.blogspot.com/2013/05/stylizacje-eksterioryzacje-original.html
    http://stardoll-i-my.blogspot.com/2013/05/stylizacje-eksterioryzacje-archive.html
    http://stardoll-i-my.blogspot.com/2013/04/le-stylizacje-eksterioryzacje.html
    http://stardoll-i-my.blogspot.com/2013/03/stylizacje-eksterioryzacje-tingeling-50_25.html

    Chyba nie zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja ładna, ale sam pomysł, na dodawanie pojedynczych stylizacji fatalny.
    Lepiej by było, gdy prezentowała artykuły i do niego dobierała stylizację. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. @ Mrs. Wiktoria
    Tak właśnie będzie.
    Ten post to tylko powitanie, a nie artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezus, człowiek nie może być miły i się przywitać, szał :o

    OdpowiedzUsuń
  14. czekałam na to 3:
    - bardzo podoba mi się ta asymetryczna sukienka, cały outfit przefajny ▲

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, czekam na więcej, a tak po za tym też jestem Agata :)

    agi941

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie i he ;) . Też lubię minimalizm ale jakoś nie umiem go używać tak jak ty :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna, hejka ;d CZekam na stylizacje.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  18. Także kocham minimalizm, i do niego się stosuję :)
    natalia_12344

    OdpowiedzUsuń
  19. Nejtli, i ze niby azo_ona wygrała konkurs na redaktora dzienno-wakacyjnego? Skoro tak to troche głupio bo posta nie było.
    A i bardzo fajnie że azo bedzie pisać, nie zapomnij o swoim blogu :D

    ~Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli to tylko powitalny, to super! Myślałem, że będziesz dodawała tylko różne stylizacje, które będzie Ci się chciało dodawać.

    A Kaci dodawała stylizacje z ciuchami, które weszły do Starplazy :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja! :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  22. @ TheSimsFanNumber1
    Nie, na tamten casting ciągle można się zgłaszać.
    Agata będzie dodawała artykuły modowe, a nie o nowościach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O, milo poznac nowa redaktorke. Twoje stylizacje kojarze, sa fajne i ta rowniez taka jest czekam na inne posty ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna stylizacja , życzę powodzenia <3

    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  26. A, no to git :D
    Tak więc, uwielbiam twoje stylizację więc czekam na artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jestem ciekawa dalszych stylizacji ;)
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ladna stylizacja. Powodzenia! (:

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo się cieszę że będziesz dodawać różne stylizacje,nie mogę się doczekać :)

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia, świetna stylka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładna stylizacja :D

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje, łącznie z tą.
    Chętnie zobaczę więcej :D
    Powodzenia w pisaniu na blogu ;)

    doda000

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie, że będziesz tu pisać! Super stylizacja, bardzo mi się podoba. :>

    OdpowiedzUsuń
  35. Strasznie się ciesze, że tu zawitałaś uwielbiam Twoje stylizacje. Wcześniej jakoś nie podobała mi się ta sukienka z Archive, ale teraz widzę jej potencjał, chętnie sobie ją sprezentuję.

    OdpowiedzUsuń