2013/06/19

Casting na redaktora wakacyjnego

Lubisz pisać na blogach? Znasz się dosyć dobrze na bloggerze? Język polski nie sprawia Ci większych problemów i raczej nie popełniasz błędów? Masz dużo czasu wolnego w wakacje i nie masz zaplanowanych specjalnie wielu wyjazdów? Chciał(a)byś należeć do załogi naszego boga? Często przesiadujesz na Stardoll i śledzisz na bieżąco nowości? Masz minimalnie 12 lat?
Jeśli tak - posada redaktora wakacyjnego na stardoll-i-my jest dla Ciebie wprost stworzona.

Dlaczego w ogóle organizujemy ten casting?
Na blogu nie pisze wielu redaktorów, a jeśli wszyscy powyjeżdżamy, na SiM'ie będą panować pustki.

Co należy zrobić, aby zostać redaktorem?
Wystarczy, że opiszesz w komentarzu swoją osobę. Możesz napisać o tym, jak masz na imię, ile masz lat, czym się interesujesz i tak dalej. Notatka nie powinna być ani za krótka, ani za długa - na jej podstawie musimy stwierdzić, czy masz predyspozycje do tej "roboty".

I co dalej?
Spośród wszystkich zgłoszeń wybierzemy mniej więcej 10 najlepiej i najciekawiej napisanych. Ich autorzy przejdą rozmowę kwalifikacyjną (na przykład na gadu-gadu), z której wywnioskujemy, kto jest najlepszy. Ostatecznie wybierzemy 2-3 osoby.

Czy redaktorem będziesz jedynie przez okres wakacyjny?
Jeśli sprawdzisz się i będziesz chętny/a pisać również w roku szkolnym, zostaniesz na stałe.

Zgłoszenia proszę przesyłać najpóźniej 28 czerwca.

57 komentarzy:

  1. Nie dam rady prowadzić 3 blogów szkoda :C Ale powodzenia innym

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również życzę innym powodzenia. W wakacje będę zajęta własnym blogiem, poza tym piszę na ciekawszym-stardoll'u i to mi pasuje. :) Mam nadzieję, że wybierzecie odpowiedzialne osoby, nie lubię jak przez castingi są zamieszania na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Nazywam się Sabina i mam 13 lat. Interesuję się tańcem oraz zwierzętami. Chronię je przed złem, oraz pomagam w trudnych chwilach. Z polskiego to radzę sobie bardzo dobrze. Nie popełniam błędów, lecz zdarza się, ale nie często. Na stardoll poświęcam dużo czasu. Uwielbiam pisać na blogach, więc dlatego zgłaszam się tutaj. Uważam,że nadaję się na redaktorkę, ale nie zależy to ode mnie tylko wy wybieracie najlepszych. Pozdrawiam. Sapciaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym się zgłosiła, ale przez wakacje cały czas będę na wyjazdach. Po raz kolejny ta robota przechodzi mi koło nosa. :/

    HaniaEmily34

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że szukacie nowego redaktora. Bardzo lubię wasz blog, ale ostatnio coś się popsuło.. nie prowadzicie go regularnie, posty pojawiają się z opóźnieniem. Mam nadzieję, że jeszcze będzie tak jak dawniej i może właśnie nowa osoba wam w tym pomoże, napewno wybierzesz kogoś odpowiedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym się zgłosiła, ale niestety mam wyjazd.
    Życzę powodzenia!
    nick315dance315

    OdpowiedzUsuń
  8. nick315dance315 - jeden wyjazd czy kilka krótszych nie stanowią problemu. Nie musicie przecież cały czas siedzieć w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam ! :)
    Mam na imię Weronika i mam 14 lat. Jestem miłą i przyjazną osobą, łatwo nawiązuję kontakty z rówieśnikami więc porozumiewanie się z czytelnikami na blogu było by dla mnie pestką. W wakacje jestem cały czas wolna. Na stardoll wchodzę codziennie a szczególnie na sim. Posty dodawałabym codziennie. Pozdrawiam FunComTv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i zapomnialam wspomniec ze z kumplami na poczatku wakacji wyjezdzam na biwak dwudniowy, ale będe miała ze sobą wifi i laptopa Więc chyba nie bedzie problemu ?

      Usuń
  10. Ja jeszcze się zastanowię - nie planuję wyjazdów ale muszę to starannie przemyśleć. Pozdrawiam i życzę innym powodzenia !
    MissyRoberta321

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć :) Nazywam się Sara, mam 15 lat. Mój nick na Stardoll to Sarcia1236. Moim hobby jest pisanie. Piszę duuużo opowiadań (mam nawet swojego bloga o tej tematyce). We wakacje niestety nigdzie nie wyjeżdżam, ale pisanie na blogu z pewnością zabije tę nudę, która panuje kiedy siedzi się w domu w upalne dni. Próbowałam dostać się na wiele blogów Stardollowych, z marnym skutkiem bo zazwyczaj wybiera się osoby zaufane, które się zna, a ja niestety do nich nie należę. :) Mam nadzieję, że spotkamy się na gg, aby lepiej się poznać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety w te wakacje nie będę miała zbyt dużo czasu :( Ale powodzenia innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A jeśli mam czas tylko w lipcu i przez kilka dni sierpnia to miałabym szansę?

    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie nadaje się do pisania blogów ;c Kandydatom życzę powodzenia <3

    ArbuzowySorbet

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałabym na to czasu :C ale życzę powodzenia innym :)

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  16. No ja mam na 2 tygodnie to nie wiem czy się zgłaszać czy mi się nie opłaca.

    nick315dance315

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam na imię Hania i mam 15 lat. Interesuje się modą i urodą. Na stardoll jestem prawie cały dzień i w wakacje nigdzie nie wyjeżdżam. Znam się na bloggerze, ale na raze nie pisze na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam na imię Eliza. Na stardoll jestem już 2 lata, a ten blog czytam pół roku (wcześniej miałam inne konto na bloggerze). Interesuje się modą, w tym stylizacjami, projektami itp. Moje hobby to również malowanie i hockey. Mam baaaardzo dużo czasu wolnego, i jakbym była wybrana , to pisałabym też po szkole. Od dawna marzę o pisaniu na sławnym blogu ♥ Życzę powodzenia innym kandydatom, eliprojektantka.

    OdpowiedzUsuń
  20. (Nie zmieściło mi się tamtym komentarzu) : Na blogu jestem dosłownie cały czas, bo raz jestem na komputerze, raz na telefonie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie zgłoszę się, ale życzę powodzenia innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam :)
    Mam na imię Ola i mam 12 lat. Moje zainteresowania to głównie moda i uroda. Z językiem polskim nie mam żadnych problemów. Na Bloggerze znam się dobrze, piszę własnego bloga. Staram się wyrażać własne opinie w postach na dany temat. Na Stardoll jestem od 3 lat, spędzam na nim większość wolnego czasu. W wakacje, a właściwie na ich początku, nie będę miała dostępu do Internetu przez tydzień. Przez resztę wakacji "mam wolne" :). Co do mojej osoby, jestem miła, sympatyczna, zawsze służę pomocą.

    Pozdrawiam, MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam, mam na imię Karolina, mam 14 lat i pochodzę z Lublina. Na stardoll jestem od 2011 roku, założyłam konto właściwie przypadkiem nazywając swoją doll Karolina3897. Moje zainteresowania to przede wszystkim psychologia i wszystko co z nią związane. Postaram się to skrócić; parapsychologia, zjawiska paranormalne, filozofia, powstanie człowieka, biologia, rozwój duchowy. Wszystko to wiąże się do jednej kategorii, więc poznałyście mnie już trochę. Na co dzień jestem nieśmiałą, niczym nie wyróżniającą się dziewczyną, za to mogę dać upust emocjom w wirtualnym świecie. Od zawsze kochałam pisać wypracowania i różne artykuły, dzielenie się z ludźmi wiedzą i nowościami to też jedno z moich hobby. Uwielbiam podróżować, niestety z niektórych przyczyn nie wyjeżdżam na żadne wakacje w tym i pewnie następnym roku też, w sumie mam bardzo dużo wolnego czasu. Gdybym została przyjęta na redaktora, na pewno nie zawiedlibyście się na mnie, mam głowę pełną pomysłów i kreatywności. Pozdrawiam i życzę szczęścia pozostałym. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam na imię Aneta. Mam 14 lat. W blogowaniu mam doświadczenie, iż prowadziłam własnego bloga o nowościach, lecz musiałam go zamknąć, gdyż miałam trudne chwile i odeszłam na moment ze stardoll.
    Aktualnie piszę na jednym blogu (ze stylizacjami etc.), ale praca na drugim nie sprawi mi żadnych problemów. Byłabym mile zaskoczona i szczęśliwa gdybyś wybrała mnie na okres próbny. Pozdrawiam! :)

    Aneta | anetka9995

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć :)Jestem Asia i mam 16 lat.Gram 9 lat na skrzypcach i 4 na pianinie.Bardzo kocham muzykę i bez niej nie mogłabym żyć bo jest dla mnie wszystkim.Oprócz muzyki uwielbiam grać w siatkówkę,koszykówkę,w piłkę nożną i badmintona.W wolnym czasie bardzo lubię czytać książki,składać origami,robić biżuterię i różne rzeczy na szydełku i drutach.Znam nowe trendy mody i jestem na bieżąco z nowościami.Z językiem polskim nie mam najmniejszego problemu nie popełniam błędów ortograficznych,interpunkcyjnych itp.
    Mam pewne doświadczenie w pisaniu na blogu bo prowadziłam go z moją koleżanką :)

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  27. jeejku :(( . Jeszcze nie miałam 12 urodzin ... Na wielu blogach spełniam wszytskie kryteria oprócz tego : ( A wielka szkoda ... :(

    OdpowiedzUsuń
  28. jeejku :(( . Jeszcze nie miałam 12 urodzin ... Na wielu blogach spełniam wszytskie kryteria oprócz tego : ( A wielka szkoda ... :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam ! :D
    Jestem Ola i mam prawie 12 lat (tzn. będę mieć 12 lat 19 lipca). Moją pasją jest koszykówka . Interesuje mnie również moda jak i literatura . Chciałabym blogować na tym blogu ponieważ czytam ten blog regularnie , a stardoll i SIM inspirują mnie do tworzenia opowiadań których mam całą masę . Z językiem polskim nie mam większych problemów . Prowadziłam bloga lecz odeszłam , ze względu na niemiłe osoby które ze mną współpracowały . Obecnie założyłam blog gdzie będę publikowała moje opowiadanie . Ale wiem że sprostam oczekiwaniom tego bloga nawet gdy będę pisała drugi blog . W wakacje nie zamierzam nigdzie wyjeżdżać .
    Gorąco pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej! Mam na imię Weronika. Ma 13 lat. Interesuję się wieloma rzeczami, gdyż poszukuję swojej głównej pasji. Jak na razie najbardziej zaciekawiła mnie moda i pisanie najróżniejszych rzeczy. Jestem redaktorką gazetki szkolnej oraz mam swojego bloga z opowiadaniami. Uwielbiam tworzyć stylizację,w sumie właśnie dlatego jestem na stradoll (_super.zela_). W wakacje mam masę wolnego czasu, gdyż tylko pod koniec lipca wyjeżdżam na krótko. Chciałabym dojść do rozmowy kwalifikacyjnej żebyście lepiej poznali mnie i moje możliwości :) Pozdrawiam, Roonie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem Asinek.xD, w tym roku zaczynam liceum, na stardoll jestem od 3 lat. Zajmowałam się kiedyś redagowaniem na blogu stardoll-in-my-life.blogspot.com Szło mi całkiem nieźle nie słyszałam na mnie żadnej skargi. Szybko nawiązuję kontakt z ludźmi i nie jestem konfliktowa. Od dzisiaj skończyłam zajęcia w szkole i mogłabym zacząć od zaraz. W wakacje nie planuję dłuższych wyjazdów za miasto. Czytam dużo blogów, ale sama nie prowadzę żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. szkoda że praktycznie całe wakacje mnie nie ma :((( najpierw 2 tyg. obóz harcerkski później jeździecki i no i penie wybiorę się na dłużej do Krakowa, jeszcze do cioci i Nad może przynajmniej 1 tydz. ahh chyba wakacji mi nie starczy nie dałabym rady miałabym pewnie mnóstwo zaległości na blogu ale szczere powodzenia dla kandydatów !! za wszystkich trzymam mocno kciuki :****

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cześć!
    Mam na imię Ania, mam 14 lat. Chodzę, a właściwie kończę klasę 1 gimnazjum. Staram się umiarkowanie korzystać z komputera, ale jeśli jest potrzeba mogę siedzieć dłużej. Z poprawną polszczyzną raczej nie mam problemów. Interesuję się fotografią portretową, mimo, że robię zdjęcia aparatem kompaktowym uczę się szybko. Oprócz tego uwielbiam czytać książki. Teraz pewnie ktoś pomyśli „Jaki oklepany tekst” ale… Uważam, że czytanie powieści jest cudowne. Kocham czuć się jak w innym świecie, czasem lepszym, czasem gorszym. Najbardziej preferuję fantastykę, ale nie pogardzę kryminałem. Sama jak będę starsza chcę napisać książkę. Nawet teraz pracuję nad powieścią, ale mniejsza… Ogółem całe wakacje spędzam w domu, a jeśli zdarzy mi się wyjechać, to mam Internet przy sobie, w telefonie czy na tablecie. Na stardoll jestem od 2009 roku, więc wiem to i owo. Stale śledzę nowości i nowe trendy. Kryję się pod Nickiem ANIULA1233.
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  36. Cześć. Jestem Ola mam 13 lat. Interesuję się wieloma rzeczami. Matematyka, angielski, muzyka, plastyka- może nie jestem w tym dobra, ale staram się to poprawić. Jestem trochę szalona, ale osoby dorosłe uważają mnie za poważną. Mam dosyć bujną wyobraźnie i staram się być kreatywną i niepowtarzalną. Nie wiem jak z moimi stylizacjami, po prostu nie potrafię stwierdzić precyzyjnie czegokolwiek o sobie. Mam pełno pomysłów,a mało możliwości. Niestety nie znam się za bardzo na modzie. Mam własny styl, chociaż prosty i zwykły. Lubię proste, ale oryginalne rzeczy. Dziennie w wakacje mam sporo czasu wolnego, szczególnie z rana (10:30-12:00). W wakacje wyjeżdżam na kolonie, jadę do babci oraz do cioci. Z internetu nie będę mogła korzystać tylko na kolonii. Na Stardoll możecie mnie znaleźć pod nickiem Kaskamaska. Konto ma 41 poziom i to by było na wszystko. Dziękuję za uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba się zgłoszę, ale jeszcze nie dobrze zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
  38. A to szkoda, że mam 11 lat. Nikt nie docenia takich małych i zdolnych osób jak ja ;(

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się.
    Będę szczera, bardzo zależy mi na tej posadzie. Więc zacznijmy. Cześć! Nazywam się Katarzyna, potocznie Kaśka lub Kasia. Mam 14 lat, 15 skończę w grudniu. Jestem sympatyczną, optymistyczną dziewczyną, która na świat patrzy z przymrożeniem oczu. Interesuję się sportem ale najbardziej moje serce przychylne jest streetsurfing’owi. Oprócz tego interesuję się fryzjerstwem czyli robieniem najrozmaitszych fryzur moim znajomym. Mój nick na Stardoll to Hannalovepretty. Aktualnie konto ma sześćdziesiąty siódmy level lecz dużymi krokami zbliża się do wyższego. Posiada one status Superstar oraz ładnie urządzony apartament, który może być wzorem dla innych. Jeśli dostałabym się na posadę redaktorki, zależałoby mi na dobrej interakcji z obserwatorami, wprowadzeniu rodzinnej i ciepłej atmosfery. Z chęcią organizowałabym różnorodne konkursy, imprezy blogowe, pogawędki czy czaty dyskusyjne. W czasie wakacji na komputerze będę codziennie po kilka godzin więc nie byłoby problemu ze sprawnym dodawaniem postów. Mam dużo doświadczenia w prowadzeniu takich blogów. Aktualnie prowadzę konkurs: polishtopmodel.blogspot.com. Pisałam również na:
    — Online-stardoll http://online-stardoll.blogspot.com/search/label/hannalovepretty
    — Barwny-stardoll
    — Moim blogu Sky-stardoll

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam. Jestem Karolina, mam 16 lat i od września rozpoczynam naukę w liceum. Interesuję się sportem, chemią, a także modą. Mam wiele planów na przyszłość, które tak naprawdę nie będą decydować o tym kim będę, chodzi tylko o zabawę. Jestem osobą miłą, uczciwą, przyjacielską, z chęcią zawieram nowe znajomości, choć nikomu się nie narzucam i na siłę nie staram się zdobywać nowych przyjaciół. Uwielbiam spędzać czas ze swoimi przyjaciółmi, którzy są dla mnie wszystkim i nie wymieniłabym ich na żadnych innych. Poza tym lubię jeździć na deskorolce i się bawić. Jeśli chodzi o stardoll to jestem tu już o maja 2009 roku, czyli ponad 4 lata. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale mam 79 poziom. Obecne konto jest moim drugim. Znam się na bloggerze, ponieważ pisałam już na kilku blogach, jednym z nich był uzależnieni.blogspot.com. Pisałam tam 9 miesięcy, więc świadczy to o tym, że jestem wytrwała i od razy nie rezygnuje. Zgłaszając się, wiem na co się decyduje. Jestem tego świadoma, że jest to duża odpowiedzialność, ale także i przyjemność. Może to dziwne, ale nie pisząc na żadnym blogu, czuję, że czegoś mi brakuję. Błędów stylistycznych, ortograficznych itd. raczej nie popełniam, ale wiadomo, że czasami zdarzy mi się jakaś literówka. W końcu jestem człowiekiem i mam do tego prawo, bo nikt nie jest idealny  Myślę, że to wszystko co chciałam napisać. Starałam się, by zgłoszenie było w miarę długie, ponieważ chcę pokazać na co mnie stać. Pozdrawiam, _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  41. CZeść dziewczyny :) Mam na imię Marta, mam 19 lat i właśnie napisałam maturę. Na stardoll jestem już sporo czasu, bo od 2006 roku. Pamiętam wygląd tej witryny jeszcze przed kilkoma jej renowacjami. Być może stwierdzicie, ze jestem troche stara, bo patrząc po zgłoszeniach, widzę tu osoby znacznie młodsze ode mnie, jednakże myślę, ze mało kto ma taki staż na stardoll jak ja. Interesuję się modą i muzyką alternatywną. Jestem także początkującą projektantką. Mam niewielkie doświadczenie w prowadzeniu bloga, sama prowadzę swojego fotobloga już ponad 4 lata. Ponadto chciałabym zaznaczyć, że wakacje w tym roku u mnie trwają aż do października, a wszelkie wyjazdy zaplanowałam dopiero na wrzesień, czyli czas, kiedy wy już będziecie chodziły do szkoły, także spokojnie mogłabym pomóc w prowadzeniu bloga całe wakacje. Pozdrawiam Was serdecznie, SRAJMA

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam, jestem Paweł mam 14 lat, mało brakuje mi do 15 :3.Interesuję się Nowoczesną architekturą, designem wnętrz :D Wiem że to zabrzmi dziwnie, ale interesuję sie także modą :D Wiem, wiem chłopak który tym sie interesuje, no mniejsza o to.Mam też bardzo ciekawe poczucie humoru, a charakter poprostu "Dziwny"
    Powiem tak lubię pisać na blogach, wręcz uwielbiam :).Na bloggerze znam sie bardzo dobrze.Polski faktycznie nie sprawia mi większych kłopotów, choć czasem pod wpływem stresu robię błędziki :D.W wakacje nigdzie nie jadę, a na Stardoll'u siedzę nałogowo od włączenia komputera, do wyłączenia.BAAARDZO BYM CHIAŁ TUTAJ PISAĆ ! jest to moje małe marzenie z którym się nigdy nie ujawnię >:DD
    Ze mną w załodze nigdy nie byłoby pusto na SiM. W roku szkolnym nie przeszkadzało by mi blogowanie, mam zawsze dużo czasu, dla ważnych czynności, którą byłoby pisanie na tym właśnie blogu ^_^. Fajnie byłoby się dostać chociaż na rozmowę, ale nie ja los gotuję :D

    PS. Sorka że takie długie.

    Pozdrawiam Paweł



    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam!
    Mam na imię Ola, lecz częściej jestem zwana Lolką lub dzieckiem słońca. Mam 13 lat. Jestem bardzo pozytywną osobą i zawsze znajdę jakiś sposób na nudę. Interesuję się modą, fotografią, blogowaniem oraz DIY. Prowadzę bloga o modzie, życiu itp. oto on: http://by-lolka.blogspot.com/
    W wolnych chwilach grywam na stardoll, robię to od 2009 roku. Na stardoll nazywam się: aleksanderka10

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Cześć! Mam na imię Alicja i mam 14 lat (kończę 1. gim.). Mój nick na stardoll to PrimaRoyale. Mam 47. poziom. Bardzo chciałabym pisać na waszym blogu, to jest moje marzenie. Jestem pilna i odpowiedzialna. Na stardoll wchodzę codziennie po szkole, na pisanie w wakacje też będę miała czas. Piszę poprawną polszczyzną, z polskiego mam same 5 i 6. Umiem robić screeny i spoilery (tylko ktoś musiałby mi podać aktualny nr) oraz obsługiwać gimpa i photoscape. Jestem spostrzegawcza i zauważam każdą zmianę i nowość na stardoll. Szybko wyszukuję aktualne informacje. Zawsze jestem na bierząco. Jestem miła i przyjacielska, lubię pomagać innym. Pisałam na blogu stardollowe-ploteczki.blogspot.com, dopóki nie został zamknięty.
    Mogłabym też zostać i pisać w roku szkolnym.
    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  46. Hmm... od czego by tu zacząć ;o
    Może na początku wspomnę, że mam na imię Laura i mam 17 lat. Interesuje się piercingiem, tatuażami, modą, tańczę hip hop i street dance oraz projektuję tatuaże. Mieszkam w Anglii od 9 lat. Staram się pisać poprawnie po polsku i ciągle sobie przypomniać zasady polskiej ortografii. Myślę że jak na razie dobrze mi to idzie :) Na stardoll mam nick ''coolstorybit3ch''. To konto założyłam jakiś miesiąc temu. Jeśli chodzi o doświadczenie z prowadzeniem blogów to mogę się pochwalić, że od 3 lat prowadzę bloga graficznego na którym umieszczam swoją grafikę i dodatki do programów graficznych. Myślę, że tyle wystarczy i jeśli jesteście zainteresowani moją osobą to będzie mi miło odbyć z wami rozmowę kwalifikacyjną. Mór nr gg : 47188686

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam serdecznie :3
    Jestem Aleksandra, mam 17 lat. Pochodzę z Polski, w której dotychczas zamieszkuję. Poza językiem polskim biegle władam również łaciną, angielskim i niemieckim. Przygodę z blogowaniem chciałam rozpocząć już jakiś czas temu, jednakże problemy osobiste pokrzyżowały moje 'ambitne' plany. Na Stardoll przebywam już od 09' roku, także trochę już tutaj "zamieszkuję". Chciałabym spróbować swoich sił jako redaktorka wakacyjna na tym blogu, ponieważ dziennikarstwo to działalność, która od lat sprawia mi największą przyjemność. Myślę, że musi to wynikać z moich potrzeb, niespełnionych ambicji przekazania innym czegoś ciekawego, podzielenia się moimi przemyśleniami z większą ilością odbiorców. Nie mam członkostwa Superstar, nie mam też najwyższego poziomu, ale nie sądzę, by miało mi to przeszkodzić w drodze do osiągnięcia mojego celu.
    Skontaktować się można ze mną wyłącznie poprzez e-mail [off.alexandre@gmail.com] oraz Stardoll [gilek]
    Pozdrawiam <:

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej :) Nazywam się Dominika. Mam 15 lat. Interesuję się modą oraz fotografią. Zawsze byłam i jestem otwarta na nowe znajomości. Umiem się dogadać z ludźmi ;) Jestem osobą miłą, odpowiedzialną, ambitną, koleżeńską i czasami zwariowaną. Zawsze dążę do celu i pragnę spełniać marzenia. Jednym z moich marzeń jest pisanie właśnie na tym blogu. Od dawna go obserwuję. Spełniam wszystkie wymogi - umiem posługiwać się Bloggerem, rzadko kiedy popełnię jakiś błąd. Mam dużo wolego czasu, który zawsze spędzam na Stardoll. Mam nadzieję, że uda mi się pełnić funkcję wakacyjnej redaktorki na tym blogu c:
    Mój nick na Stardoll to doda000
    Nie wiem czy to się teraz przyda, ale oto moje GG - 45345432
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Dzień dobry !
    Nazywam się Karolina. Mam 14 lat. Na stardoll kryję się pod nickiem Alesha49, posiadam status royality i 63 lvl. Pomimo mojego młodego wieku jestem osobą dojrzałą i sumienną. Urodziłam się w Polsce i jak dotąd tutaj mieszkam. Interesuję się modą i aranżacją wnętrz. Na stardoll posiadam konto od 4 okrągłych lat więc nie można mnie nazwać amatorką. Mam uczulenie na popełnianie błędów ortograficznych dlatego nie popełniam błędów. Zostanie redaktorką wakacyjną na tym blogu była by jedną z najlepszych rzeczy jaka kiedykolwiek by mnie spotkała. Pisać na tak sławnym blogu to nie byle jakie zadanie.
    Lubię wyzwania dlatego podejmuję się tej funkcji. W wakacje będę miała naprawdę wiele wolnego czasu. Dziękuje za przeczytanie mojej wypowiedzi i mam szczerą nadzieję że moje zgłoszenie zostanie rozpatrzone pozytywnie.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. Hej! Mam 16 lat, interesuję się Anime, Mangą, muzyką (metal i punk), gram na gitarze basowej i dużo rysuję. Jestem osobą odpowiedzialną, dokładną, nie posiadam "słomianego zapału", mam bogaty zasób słownictwa i nie nadużywam emotikonek. Staram się pomagać innym, nie znoszę kłótni. Biegle posługuję się Blogspot'em. Zakładałam już kilkanaście blogów. Wszystkie skasowane ze względu na brak odwiedzających - tu nie byłoby takiego problemu ;). Nie popełniam błędów ortograficznych ani interpunkcyjnych, zawsze sprawdzam swoje wpisy. Na Stardoll posiadam dwa konta - pierwsze od 2007 roku (sprzedane) i drugie od 2009 roku (obecne). Mam 58 poziom i status Royality. Na blogu mogłabym pisać codziennie w godzinach 9.00 (rano) - 2.00 (w nocy), kilka notek dziennie. Większość dnia spędzam przy laptopie, więc o kontakt ze mną nie trudno.

    AdulQa_xD

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Widzę , że sporo osób zainteresowała się castingiem w ty i ja. Nie którzy dodają długie opisy nie którzy krótsze , a ja postaram się dodać taki w sam raz.
    Więc zacznijmy od początku .Noszone przeze mnie imię to Magda jeśli ktoś woli to Magdalena. Obecnie mam 15, a po wakacjach powędruje do 3 klasy gimnazjum.
    Wakacje planuje spędzić w domu jeśli już była bym mowa o jakimś wyjeździe to raczej nie dłużej niż na tydzień. Z czego można wywnioskować , że prawie cały czas jestem do dyspozycji.
    Może teraz krótko o moich zainteresowaniach nie mam ich wielu ale coś się znajdzie. Zatem , lubię śpiewać(głównie dla siebie), rysować ,a tak że tworzyć stylizacje nie wykluczone , iż w przyszłości chciała bym się tym zająć zawodowo . Od czasu do czasu robię też metamorfozy.
    Mam nadzieje , że nie zanudziłam osób , które przeczytały ten tekst.
    Pozdrawiam Majka025

    OdpowiedzUsuń
  54. Wiem 289 czerwiec.

    Mam na imię Natalia, i mam 12 latek.
    Interesuję się blogowaniem, tańcem i modą. Moim marzeniem jest pisanie na Stardoll i My. Mam tyle pomysłów, których nie mam jak zrealizować.
    Z POLSKIEGO mam 5. Od 1 lipca do 16 nie będę mieć dostępu do internetu, ponieważ jadę na wakacje.
    Przez resztę czasu wolnego będę pisać regularnie.
    Nie zawiedziecie się a mnie.

    Pozdrawiam nick315dance315

    OdpowiedzUsuń