2013/06/15

Wybór dnia

Tym razem na stronie głównej jako wybór dnia widnieje ciekawy wisior. Jego koszt wynosi 15 stardollarów, czyli całkiem sporo. Cała kolekcja kojarzy mi się z różnymi kulturami, a w tym przypadku biżuteria przypomina mi meksykańskie motywy wykonane w królewskim stylu, o ile można tak powiedzieć. To chyba te frędzle są tak oryginalne. Gdyby wisior był tańszy pewnie bym go kupiła, ale w związku z jego ceną... muszę pomyśleć. Jaka jest wasza opinia? Tani?
 
Z komentarzy zostaną wylosowane 2 osoby, które otrzymają sd na jego zakup.

 
 
 

24 komentarze:

  1. Piękny, ale nie sądzę żeby mi się przydał. I jeszcze za taką cenę..

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jest zly ale go nie kupie

    paula230

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem jest ciekawy i zgadzam się z tymi rożnymi kulturami pomyślę jeszcze bo rzeczywiście 15sd to nie mało. :>>>

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Jedynie ta cena zawyżona :((

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny te kolory nadają mu uroku
    bardzo sie mi podoba
    zgłaszam sie
    kinga..

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie wrażenie, że dziewczyny, które piszą komentarze zrobią wszystko żeby dostać te sd. Część nie wyraża swojego zdania. Myśli niektórych: "a napiszę, że mi się mega podoba może dostanę te sd". Przykre. (Nie miałam na celu nikogo obrażać)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, ale.. nie mam wystarczająco dużo na niego pieniędzy:( Są przepiękne te diamenciki;)





    Ze stardoll Werciaa4444

    OdpowiedzUsuń
  8. nie sądze abym go kiedykolwiek użyła

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny alew nie kupuje bizuterii .

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi sie podoba ;) ciekawe kolory i ogolnie ksztalt tego wisioru

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny ale nie umialabym go zestawic..

    Izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jest w moim stylu także raczej go nie kupię.
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się
    Veronika_---_

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny ;)

    _karolina96.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się bardzo podoba. Jest kolorowy i nadaje się do strojów barwnych, ale można też założyć go do jednolitego stroju to wtedy od razu uczyni go ciekawszym. Cóż, cena jest wysoka, ale można spodziewać się takiej ceny od takiej ilości korali i błyskotek. Kupię jak dostanę sd:)

    Klaudyna99111

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny :) Ale dość drogi, niestety to mnie zniechęca :/ I tak bym go rzadko zakładała, więc nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet ciekawy,ale nie wiedziałabym do czego go założyć,więc nie kupię.

    szolla

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wygląda źle, przy odrobinie fantazcji może być fajną podstawą.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest bardzo drogi i w ogóle mi się nie podoba , nie kupię !

    wiktorynka12ch

    OdpowiedzUsuń