2013/06/28

WAKACJE!

Jak czujecie się z tym, że ten rok szkolny już za Wami? Macie jakieś plany na wakacje czy może większość czasu spędzicie w domu? Jesteście zadowoleni ze swoich ocen? Cieszycie się, że po wakacjach rozpoczynacie naukę klasę wyżej, niektórzy w innej szkole? Opowiedzcie! :)

Mój nastrój jest dosyć pozytywny, chociaż trochę szkoda, że pewnie przez te najbliższe dwa miesiące nie zobaczę nikogo z mojej klasy (z wyjątkiem dwóch przyjaciółek), a tym bardziej nie zamienię z nimi słowa. Z ocen jestem zadowolona, nawet bardzo. Mam nadzieję, że w następnym roku nie będę miała aż takiego dużego problemu z dostaniem się do liceum, które sobie wybiorę. Lipiec mam właściwie cały zaplanowany - pierwsze dwa tygodnie spędzę z Bułgarem (poznałam go na szkolnej wymianie językowej), którego zaprosiłyśmy z siostrą i koleżanką na wakacje, kolejny tydzień to kolonia na mazurach, następny - wypad w góry z rodzicami, siostrą i przyjaciółką z dzieciństwa. A jak u Was?


Udanych wakacji! :)

29 komentarzy:

  1. W końcu wakacje <3 Dobrze, że ten rok szkolny się już zakończył bo zdarzyło się w nim dużo nieprzyjemnych niespodzianek :) Z ocen jestem w miarę zadowolona, ale w przyszłym roku postaram się bardziej w końcu będzie to zależało od tego do jakiego liceum pójdę xd Jakoś tak nie czuje tych wakacji, może dlatego,że jest zimno. Ale mam nadzieję, że się już wkrótce ociepli :) Życzę wszystkim udanych wakacji :) Pozdrawiam!


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo zadowolona z ocen i swoich osiągnięć .MAm nadzieję że w przyszłym roku będzie jeszcze lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również,ze swoich ocen jestem zadowolona,bo średnia ponad 5 w liceum to rzadkość (przynajmniej u mnie) Jutro wyjeżdżam do Chorwacji na dwa tygodnie później przylatuje do mnie kuzynka z Norwegii i ciocia ze Szkocji,a w sierpniu prawdopodobnie jadę na Mazury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że już wakacje neizmiernie ! Jednak zastanawiam się co ja będę robić ... Większość wakacji spędzę w domu ale idę na pielgrzymkę do Częstochowy i będę spać u przyjaciółek i u babci . Z ocen zadowolona nie jestem . W 6 kl muszę się postarać;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja średnio jestem zadowolona z ocen, w przyszłym roku wezmę się w garść. A plany na wakacje jakieś tam mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem bardzo zadowolona z ocen, które sobie wypracowałam.
    Od 2 do 5 lipca jadę w góry- Bieszczady. :)
    Udanych wakacji wszystkim !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś się nie cieszę xd Nigdzie nie wyjeżdżam, zostałam sama, bo przyjaciele pouciekali :p To chyba będą najnudniejsze wakacje. Mimo to, przynajmniej nie ma szkoły, można się wyspać *.* Dzięki za życzenia i nawzajem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oceny mogą być :D
    Gdzieś z pewnością pojadę, ale jak na radzie nie mam planów.

    Zielonykapturek

    OdpowiedzUsuń
  9. Oceny mogą być nie są najgorsze xD Oczywiście wakacje z przyjaciółmi , wyjazdy *,*

    OdpowiedzUsuń
  10. My też zadowolne z średniej, ale za rok chcemy wyższą niż 5.10 :)
    Uuu... Bułgar, pogadamy o nim za kilka dni, bo teraz mamy zjazd ciotek, aż do niedzieli xd
    Na wakacje do Warszawy, nad morze, do dziadków i przede wszystkim nad Lazurowe Wybrzeże z rodziną, i przyjaciółmi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie zakończyłam 3 gimnazjum, więc czemu się nie cieszyć? :D Zwłaszcza, że opuszczam klasę, za którą niezbyt przepadałam. Z ocen jak najbardziej jestem zadowolona. Postarałam się w tym roku. Mam najwyższą średnią w swojej 'karierze' szkolnej, mianowicie 5.28 ;) Cieszę się, że się tak postarałam o dobre oceny. Dzięki temu jestem pewna, że przyjmą mnie do liceum, do którego chce iść, a składałam aby do jednego xd

    W wakacje spędzam czas z przyjaciółmi, na pewno będę też oglądać jakieś filmy czy seriale :) Przynajmniej jeden film dziennie, pewnie często z przyjaciómi ;)
    Miałam jechać na kolonie do Austrii, ale zrezygnowałam, bo wolę spędzić czas z ludźmi, na których mi zależy, niż później żałowac, że pojechałam :)) Myślę, że te wakacje nie będą nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj plan są i to nawet sporo.. trochę szkoda zegnać się z gimnazjum ja pewnie większości z moich kolegów z klasy nie zobaczę aż do studiów czyli jakieś 3 lata, ale jestem pozytywnie nastawiona do nowej szkole, w której mało kogo będę pewnie znała ale tym lepiej :P
    i pierwszy raz w gim. miałam pasek na świadectwie YEAH!(tak jakoś niechcący)
    życzę wszystkim udanych wakacji ! POZDRAWIAM !

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam koniec roku dopiero za 3 tygodnie ;_; (uk), ale jadę do PL, więc zostały tylko 2 :D

    wiki2302

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się bardzo cieszę z wakacji , a co do wyjazdów , to jak na razie mam zaplanowaną półkolonie w drugiej połowie lipca :D

    Gorąco pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z ocen bardzo się cieszę, ale dzisiaj od samego rana płakałam bo rozstaje się z moją kochaną klasą, niestety idę do innego gimnazjum. Co do planów to na razie nie mam, ale pewnie pojadę z rodzicami i z kotkiem nad morze na kilka dni, jak co roku :)

    agi941

    OdpowiedzUsuń
  16. Niby się cieszę, bo wakacje-2 miesiące wolnego. Jednak z drugiej strony idę do (pierwszej) pracy, żeby zarobić coś na ciuchy, ale najbardziej przygnębiającą rzeczą jest to, że idę samiuśka do nowej szkoły-nowi ludzie, inne otoczenie- i jest mi przykro, że pewnie już się nie spotkam ze znajomymi z klasy.

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam planów. Wszystkie moje wyjazdy to pełen spontan, ale tak jest ciekawiej! :D

    Wszystkim życzę przyjemnych i upalnych wakacji! :)

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się cieszę z wakacji, z ocen nie, ale to moja wina, bo sama zawalilam ;/ co do planów chciałam iśc do pracy,ale nic nie mogę znaleźc sensownego, więc pozostają mi wczasy u rodziny i znajomych ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  19. No ja płaczę :( Nie zobaczę już nikogo z mojej klasy, pomyśleć, że taka 6D już nie istnieje ;-; Odchodząc spojrzałam na tę szkołę i zobaczyłam przyjaciółki, do których zawsze przed lekcjami dochodziłam i szłyśmy razem na lekcje ;-; Nie płaczę za kolegami (Bo te chamy nawet ręki nie podali na zakończenie tylko poszli do 6b), lecz za tym, że już nie będę chodziła na lekcje z fajnymi nauczycielami do których się tak przywiązałam! Najbardziej będę tęsknić za Panią od Polskiego i Pana od Angielskiego! ;-; Dziękuję. Dobranoc.
    paulusia_1993

    OdpowiedzUsuń
  20. Kończę podstawówkę :( Rozstanie z większością przyjaciół . Wakacje jadę do hiszpani oraz na ppolonezje francuska czy jakoś tak xD

    madziorek7788

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawzajem :D

    Ja z ocen nie jestem zadowolona, średnia 4.4. Wszystko przez internet, niech mama mi go odłączy. Moje plany na wakacje (wyjazdy itp.) nie są jeszcze pewne, ale większość przesiedzę w moim nowym mieście.

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie fajnie :) miałam zakończenie roku i trochę smutno było że się rozstajemy nasza wychowawczyni się popłakała i wgl. ;) teraz myślę że dostanę się do jakiegoś liceum i za klimatyzuję się w nowej szkole :)

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś szybko mi zleciał ten rok, aż dziwne ;) Świadectwo nie jest złe, ale w porównaniu do zeszłego roku, mogło być lepiej. Za 2 miesiące na szczęście spotykam się z tym samym gronem przyjaciół, dopiero za rok się rozstajemy :( Wakacje? Zdaje mi się, że będą udane. Już za kilka dni jadę nad nasze polskie morze, a potem nad jezioro. Możliwe, że wybiorę się jeszcze do Włoch.
    Wszystkim życzę miłych, udanych, rodzinnych, bezpiecznych oraz spokojnych (i zwariowanych :P) wakacji :*

    doda000

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie jeszcze nie ma wakacji :( Jadę jeszcze na obronę(jestem studentką i w przyszłym roku będę na magisterce). Później to sobie leżę ;p Spotkania? Ze znajomymi :) Wyjazd? Chorwacja albo Włochy albo polskie morze :p Wszystkim życzę świetnych wakacji :)

    VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że już są wakacje. Ja może pojadę do Egiptu ;) Super. średnia 5.7 i stypendium. Codziennie z koleżankami i kolegami na rolki. Życzę udanych wakacji <3

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem zadowolona z moich ocen, średnia 5.90. Skończyłam szóstą klasę. Moja wychowawczyni popłakała się na Akademi. Moje plany na wakacje to gra na komputerze :). Nigdzie nie pojadę chyba że do cioci.
    kasiuniali12
    PS: Nie jestem kujonem.
    Po prostu...
    Nie wiem jak to wytłumaczyć...
    Mam fotograficzną pamięć czy coś w tym stylu . Przeczytam i zapamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wreszcie wakacje! :) Oceny w miarę dobre.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  28. strasznie szybko zleciało, szok.
    aby pogoda dopisywała! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. w pewnym wieku wakacje już tak nie cieszą, kiedyś czekałam na nie dużo bardziej..
    ale Tobie życzę świetny i radosnych wakacji, widzę że już wszystko masz zaplanowane więc nudzić się napewno nie będziesz ;)

    OdpowiedzUsuń