2013/06/27

Spoilery - Mr.?

14 komentarzy:

  1. bluzka z długim rękawem najlepsza ;o

    Sykesx3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne :)


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo możliwe . Okulary ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie tak jak przypuszczasz, trafią do tego sklepu. :)

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to nawet fajne :D

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam mózgu chłopaka, ale ciuchy wyglądają całkiem ładnie

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się okulary i koszulki :) Pewnie coś kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się okulary :D Bluzą też nie pogardzę . Męskie bo męskie ale może na doll będą jakoś leżeć :D

    Serdecznie pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dresy, dresiarze opanowują Stardoll! Szkoda, że czapki są takie małe. Podobają mi się spodenki. Zobaczymy jak to wszystko będzie wyglądać na damskiej doll.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ubrania ładne podobają mi się mimo że to kolekcja dla chłopaków :)

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  11. Mrrr <3 Czapeczki i bluzeczki <3

    doda000

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna, letnia kolekcja ;) dobrze, że nareszcie coś dla mężczyzn.

    OdpowiedzUsuń