2013/06/24

Spoilery


Za informację o pojawieniu się spoilerów dziękuję Truskawka1616.

19 komentarzy:

  1. Nie podobają mi się :< raczej nieprzydatne rzeczy

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podoba mi się :)


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie jakieś darmówki. :>
    Muszelki są ciekawe! :D

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  4. Najprawdopodobniej darmówki :D trochę mi to przypomina strój z okładki GLAMOUR, na której była Zuza.K ^^ A wam nie ?????
    tak czy inaczej podobają mi się jedynie muszelki mogą być ciekawym dopełnieniem dekoracji pokoju :))

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu chodzi o wychodzące za 2-3 dni dodatek do THE SIMS 3 rajska wyspa . Myślę że nie chodzi o Zuzę ale jestem jej wielką fanką ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszelki tylko mi się spodobały, ale i tak będą mi niepotrzebne. Mam nadzieję, że to darmówki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może coś zrobię, bo pewnie darmówki.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  8. Średnie, tez mi się wydaję, że to będą darmówki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WIEDZIAŁEM ZE TO BĘDZIE ZWIĄZANE Z RAJSKĄ WYSPĄ THE SIMS 3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie darmówki, o, nawet nie wiedziałam, że doszło nowe sims 3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie sądzę, żeby się do czegoś przydało

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Darmówki od SIMS ? Jeśli bez proxów to zrobię . Kombinezon się możee przyda .

    OdpowiedzUsuń
  13. Artykuły pewnie okażą się darmówkami. Według mnie nic ciekawego.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  14. Zainteresowały mnie tylko i wyłącznie muszelki :P

    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi nie podobają się :(

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podobają mi się.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podobają mi się ;>
    Nawet jeśli będą darmówkami na pewno nie zrobię.

    doda000

    OdpowiedzUsuń
  18. Beznadziejne, na co to komu?

    OdpowiedzUsuń