2013/06/13

LE się zbliża

Pewnie większość z Was już wie, że admini planują dla nas nową kolekcję Limited Edition. Po wielkiej przecenie i zapowiedzi likwidacji sklepów można było się domyślić, że coś na rzeczy musi być. Osobiście spodziewałam się pojawienia nowej kolekcji, ale dopiero w połowie lipca. Teraz tak sobie myślę, iż to bez różnicy. Letnie LE są zwykle ciekawe, więc czekam cierpliwie!

____________________________________________________________________

Czekamy na Wasze oryginalne prace i zgłoszenia!

10 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać! Mam nadzieję, że nie dowiem się jako ostatnia ( jak zwykle :c ) , kiedy już wszystko zostanie wyprzedane :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać. Obstawiam, że nowa kolekcja pojawi się jutro, ponieważ przez kilka dni na Stardoll wiało nudą, co może znaczyć, że w tym czasie LE było przygotowywane. Nie chcę jednak rzucać słów na wiatr, bo na razie nie pojawiły się żadne spoilery. Poczekamy, zobaczymy. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczymy jaka kolekcja, ale nie powiem, że się nie cieszę :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję i czekam na LE, specjalnie doładowałam sobie sd na ta okazje, cóż, wystarczy teraz czekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie się ciesze, bo zawsze jak pojawiało się LE to nie miałam SS lub SD ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zobaczymy jakie ceny , ja nie wiem co wy w tym LE widzicie i nigdy nie będę wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak na to właśnie czekałam ;) Kasę mam więc może się pojawić jutro :D Albo dzisiaj :D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  8. zapowiada się ciekawie :)

    ArbuzowySorbet

    OdpowiedzUsuń
  9. ojojo, podoba mi się kolorystyka, więc nie mogę się już doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń