2013/06/29

Cudowny bazaar!

Chciałam dzielić się z Wami opinią oraz stylizacjami na cotygodniowym HB weekly, niestety ani widu ani słychu. Musiałam wymyślić coś innego. Każdy ma swoje ulubione zajęcie na stardoll. Moim jest przekopywanie starbazaaru. Po takim nawet paru godzinnym seansie moja szafa bogaci się w oryginalne perełki, albo też najzwyklejsze rzeczy, które zawsze się przydadzą.

W ostatnim czasie zainwestowałam w sześć rzeczy.


Jak widać nie brakuje tutaj klasyki, jak i oryginalnych ubrań. Brązowa spódniczka stała się jedną z moich ulubionych, cenię jej uniwersalność. Sukienka w kolorze limonki od razu skradła moje serce. Jaskrawe kolory - totalny MUST HAVE tegorocznych wakacji. Sukienka long sleeve - cudowna, z oryginalnym wzorem. Reszta to klasyki.

Na koniec oczywiście 6 stylizacji, czyli moje perły w praktyce:




Jak podoba Wam się artykuł i stylizacje? Wy też spędzacie godziny przeszukując bazaar?

26 komentarzy:

  1. Tylko 2 stylizacje mi się podobają, pierwsza i piąta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba 1, 4 i 6 stylizacja ;*
    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy artykuł :)
    najbardziej mi się podoba stylizacja 1,4,5 :)



    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny artykuł, genialne stylizacje, ta ostatnia jest taka cudowna! *.* Ja nie spędzam na ogół tak dużo czasu na bazarki, ale jak mam ochotę i czas, to czemu nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje powalają na kolana takie proste a jednocześnie genialne ^^
    Ja też mam manie do spędzania mnóstwo czasu w sb <3 ostatnio całkiem przez przypadek znalazłam buty od Soni Rykiel za 7sd ! Kiedy się dokładnie poszuka nie wiedząc właściwie czego... można zdobyć prawdziwe jak to piszesz 'perełki' do swojej szafy i to praktycznie jak dla mnie za darmochę Xo

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, ja głównie szukam rzeczy za sm, ale i sd. Za sm znalazłam za 22sm spódniczkę basic, ale i fajne rzeczy z Archive za 14sd, no jeszcze tribute za 22sd i są to piękne spodnie.
    Witchkara

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny artykuł. Miło się go czyta no a poza tym stylizacje zachwycają. Z twoich zakup nie przypadła mi do gustu jedna rzecz ale to szczegół. Najlepsze twoje "twory" to nr. 1 4 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też często szukam rzeczy w bazarku :D

    Mi się najbardziej podoba stylizacja 3.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś moją miłością !
    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  10. Outfity bardzo udane, artykuł też.
    Czekamy na post z ubraniami z Fever lub Mr. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piąta stylizacja najbardziej przypadła mi do gusty. :)

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny artykuł, pierwsza stylizacja strasznie mi się podoba :D Też lubię siedziec w bazarze ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że z limonkową sukienką można stworzyć takie cudo. Większość ubrań pierwszy raz widzę na oczy.
    Ze stylizacji podoba mi się numer 1, 2, 3 i 4.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne stylizacje! Fajne zdobyłaś ciuchy.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo tak! Ja też bardzo często i długo przesiaduję w Bazaarku. Czasami też się coś ciekawego przytrafi, ale trzeba być cierpliwym, no nie? :)

    Co do stylizacji, są bardzo ładne, nie podoba mi się jedynie pierwsza. Moim okiem najładniejsza jest
    4 stylizacja :)

    doda000

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się 3 ostatnie stylizacje

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Nom spędzam dużoc zasu xD . Ślicznie :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Piąta stylizacja mnie urzekła.

    wiki2302

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam bazaar, ostatnio dużo czasu spędzam na poszukiwaniu starych LE. Przy odrobinie szczęścia można znaleźć naprawdę cenne artykuły. Co do stylizacji to najbardziej podoba mi się piąta.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  20. oj tak, czasem w bazaarze naprawdę można wypatrzeć oryginalne i niepowtarzalne ubrania :)
    najlepsze stylizacje ze spódniczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też bardzo często odwiedzam sb ostatnio znalazłam denim vest z archive za 5 sd i czarną sukienkę hb z voile za 26 sd <3
    A co do stylizacji zakochałam się w 5 *o*

    OlaStawik

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja także uwielbiam grzebać w bazarku :) wybrałaś świetne rzeczy i sama się na nie skuszę: spódniczki i sukienka z RIO to moje MH, a i sukienką z bonjur nie pogardzę.
    Co do stylizacji to najbardziej podobają mi się 2 i 3, a w 4 totalnie się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  23. tekst może troszeczkę ubogi, ale stylizacje świetne i przyciągające *_*

    oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przedostatnia najładniejsza :) Uwielbiam bazaar, parę razy udało mi się nawet znaleźć tanio bardzo stare LE.

    OdpowiedzUsuń