2013/06/24

Stylizacje eksterioryzacje - Jak nosić jeans?


Przede mną dwa ostatnie egzaminy, zatem już wkrótce do Was wracam (29.06.). Dzisiejszy post to takie małe preludium.


#Jak nosić jeans?
 Skóra i jeans - tak, to jedno z lepszych połączeń. Pełne rockowej ekstrawagancji, niezmiennie: zawsze na czasie, no i co najważniejsze, tej idei chyba nie da się zepsuć.
#Inspiracja eksterioryzacja plus poszczególne elementy
Do stworzenia pozostałych stylizacji, w jakimś stopniu zainspirowała mnie pierwsza, która obecnie widnieje w moim apartamencie. Jeansową kurtkę wykorzystywałam bardzo rzadko, tak naprawdę nie wiem co mnie tknęło, ale postanowiłam ją w końcu założyć. W każdym razie, to posunięcie nie było błędem, a zaowocowało całkiem przekonującym zestawieniem.
 Jeśli chodzi o drugą zdecydowałam się na podobne elementy, masywne botki zamieniłam na subtelne szpilki, jednocześnie dodałam trochę więcej błysku. Trzecia emanuje zaś subtelnością, przełamaną odrobiną czerni i krótkimi szortami.

Elementy stylizacji, o które zresztą bardzo często mnie prosicie w komentarzach :-)

20 komentarzy:

  1. cudowne :)


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza najbardziej przypadła mi do gustu. (:

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje są super :D (Jak zawsze z resztą :D) Najbardziej podoba mi się trzecia. Ślicznie Ci nowej fryzurce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stylizacje, naprawdę ci się udały :D zgadzam się co do połączeń jeansu ze skórą UWIELBIAM <3


    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja to według mnie hit. Podziwiam za talent pisarski oraz za samo wykonywanie prac.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle boskie stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. JEŚLI KTOŚ MA GRANATOWĄ KOSZULĘ Z KOLNIERZEM Z PREETY N PINK I CHCE JA SPRZEDAC TO PROSZE ZGLOSIC SIE DO MNIE
    DZASTA09

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne stylizacja jak zwykle :*

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 stylizacja- bajka <3

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeej ślicznie : ** . Czas na skrzane zakupy xD,

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się pierwsza.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli ktoś ma na sprzedaż jeansową kamizelkę z archive niech zgłosi się do mnie / Sykesx3

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne stylizacje . Masz talent :D

    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne stylizacje :) powinnaś dodawać ich więcej ;*

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie stylizacji bardzo ładne :D

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  16. O jejku *-* Najbardziej mi się spodobała stylizacja 3 ;) Pierwsza za to mi się nie podoba. Ogółem świetny post.
    Powodzenia w egzaminach :)

    doda000

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba pierwszy raz nie podobają mi się twoje stylizacje. Nie są straszne, ale też nie zachwycają. Jeśli już miałabym wybierać to stylizacja 2 najlepiej się prezentuje, a w butach DVF jestem zakochana.

    OdpowiedzUsuń