2013/06/21

Hot Buys Summer Retro w Starplazie

W Starplazie pojawiły się już wcześniej wspominane hot buysy. Ja jestem dosyć zadowolona. Najbardziej podoba mi się fioletowa spódniczka, różowo-czarna sukienka i pudrowe sandałki. Do tego dokupiłam jeszcze kilka innych rzeczy. Oceniacie pozytywnie tę kolekcję? Myślicie, że w Starplazie pojawi się kolejny raz podobna dostawa starych HB, ale np. na jesień czy zimę?

Sklep nie pojawił się jeszcze w sklepie, ubrania można na razie nabyć jedynie przez katalog.

34 komentarze:

  1. Ah, nie ma to jak nudne lekcje i WiFi ;)
    Fajne rzeczy, pewnie duzo kupimy.

    OdpowiedzUsuń
  2. miss_miley_van - ja siedzę sobie w domu, bo u nas wymyślili w mieście jakieś dziwne sprzątanie lasu, na które właściwie nie poszła większość uczniów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj powystawialam te hb bo mialam wiekszosc -.- chyba sprzedam cala kolekcje. Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. przynajmniej mają inne metki niż te stare hb, mogę kupić znowu to, co już miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. oo wielki plus z tymi metkami, bo kolekcjonerzy nadal beda mogli zbierac te 'prawidlowe' egzemplarze

    OdpowiedzUsuń
  7. oo wielki plus z tymi metkami, bo kolekcjonerzy nadal beda mogli zbierac te 'prawidlowe' egzemplarze

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupię wszystko, chociaż miałam okulary w kształcie serduszek ;/
    dzasya09

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam Spodenki na szelki , Tego kwiatka do włosów , tą opaskę kokardę i tą sukienkę za 25 sd ;)

    Kolekcja udana !

    Kto wie może kiedyś wrócą czarne platformy ;)

    wiktorynka12ch

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja niedawno moglam sprzedac spodenki za 350 sd, a tego nie zrobilam, bo byly raczej rzadkoscia, a teraz prosze za 10 stoja ... Brak slow

    OdpowiedzUsuń
  11. Większość z tych HB mam, ale może coś wybiorę. Ja też nie poszłam sobie do szkoły (wczoraj w klasie było tylko 5 osób na 21).

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  12. ja kupię fioletową spódnicę, pomarańczowy jumper i różową sukienkę w paski... szczerze mówiąc wolałbym oryginalne HB z metkami sklepów, ale one nadal pewnie chodzą drogo.

    OdpowiedzUsuń
  13. prawie wszystko kupię *.* i ja myślę, że np. na jesień czy na zimę będą nowe kolekcje starych hb

    pisia1356

    OdpowiedzUsuń
  14. Uhh.. Kupiłam 4 rzeczy. Jestem z nich szczęśliwa ^^

    Sapciaaa

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam kiklka heheh xD . Moze będą .

    OdpowiedzUsuń
  16. To teraz tylko czekam na 1 kolekcję LE -.-


    marina034

    OdpowiedzUsuń
  17. Codziennie nowa kolekcja w tym tygodniu :)
    Możliwe, że kupię jedną, dwie rzeczy, ale nie wiem jeszcze co :)
    Mam tylko różowo-zielone kolczyki.

    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo śliczne są okulary , które z pewnością kupie , ładne są inne ubrania , ale pomyślę co kupię . :D

    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. kupiłam wszystko !;) oprócz czterech rzeczy które już posiadałam wcześniej ;)

    dorotmissi1999

    OdpowiedzUsuń
  21. tyłka nie urywa. nie kupię nic, bo nic mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupię spodenki na szelkach ;) a ogolnie akurat TEJ kolekcji hb wielką fanką nie jestem ;/

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  23. Super są te szelki i złoty naszyjnik :) Idę na zakupy :d

    OdpowiedzUsuń
  24. Kilka rzeczy już mam, kilka sprzedałam.
    Z tych kupiłam kolczyki za 9 sd, sukienkę za 18, body z myszką miki, łańcuszek, kokardę, zieloną torbę, kwiatka na włosy i ostatnią spódniczkę.
    Teraz czekam na LE i Mortal Kiss...

    OdpowiedzUsuń
  25. Jedyne co dobre to te metki ;D Ja mam kilka HB starych ze starą metką, więc w sumie nic nie tracę ;D A i dokupiłam z 10 rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. a mi się zdaje że oni wystawiają stare hb ponieważ może to podsumowanie ? moze ich już nie będzie ?

    dorotmissi1999

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, bo są po tych samych cenach więc straciły sporo na wartości

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  28. Kupiłam 7 rzeczy ;d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  29. Coś tam może kupię.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  30. ma to swoje plusy i minusy..
    ja nie narzekam, nie zbierałam nigdy HB i nie kupowałam ich za milion pięćset sto dziewięćset, teraz jednak mam okazję kupić to co chciałam, a nie miałam ;) ciekawe czy sklep będzie odnawiany w nowe kolekcje.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kilka dni przed tą dostawą miałam kupić te niebieskie szelki za 200 sd.
    Coś mnie jednak wstrzymało i bardzo się z tego powodu cieszę :D
    Ja akurat nic nie posiadałam, więc teraz kupiłam sobie te szelki, naszyjnik i parę innych rzeczy.
    Nie mam nic przeciwko takim dostawom, ale współczuję ludziom, którzy wydali sporo SD na którąś z tych rzeczy.

    doda000

    OdpowiedzUsuń
  32. Super super suuuupeer *,*

    angel_aqua9

    OdpowiedzUsuń