2013/06/23

Hot or Not

GWiaZDka...

azo_ona: Szczerze mówiąc nie mam jasnego wytłumaczenia, dlaczego mi się nie podoba. Płaszcz sam w sobie jest fajny, ale w połączeniu z takimi grunge'owymi dodatkami wygląda źle. Do tego buty krzywo ubrane. Nic tutaj się nie wyróżnia, szara, zwykła. Jak dla mnie NOT.
MissMileyLove1: ie zacznę miło. Nic tutaj nie pasuje! Elegancki płaszczyk plus rockowe dodatki? Fryzura doll również mnie nie przekonuje. Twarz lalki wygląda dziwnie grubo. 3 razy nie - NOT

patrycja_2000

azo_ona: Tutaj już lepiej, miałaś jakiś pomysł, a to już duży krok! Niestety spodnie są okropne. Fason woła o pomstę do nieba i to właśnie one psują cały efekt. Góra fajnie komponuje się z torebką, ale reszta niestety do wymiany... NOT
MissMileyLove1: Proste, eleganckie połączenie, a jednak ma coś w sobie. Warte uwagi jest połączenie koszuli i torebki, ze względu na wzór i kolorystykę. Bardzo podoba mi się fason spodni. Podsumowując, bardzo mi się podoba. HOT

extra.gwiazda1

azo_ona: :3.. Może na jakimś gotyckim party byłabyś KRÓLOWĄ NOCY, ale tutaj niestety nawet do zamku wejść nie możesz. Sukienka, czy cokolwiek jest okropna. Kojarzy mi się z pomiętym workiem na śmieci, do tego ta długość... Rajstopy to sam kicz. Nawet torebka, którą uwielbiam wygląda tu fatalnie. NOT
MissMileyLove1: Nie wiem co myśleć o tej stylizacji... Zdecydowanie twarz i fryzura prezentują się źle. Co do reszty to trudno mi to ocenić. Rozumiem, że całość miała być zrobiona w stylu gotyckim... Szczerze powiedziawszy, stylizacja nie podoba mi się. Nawet, jeśli miała być tematyczna (krzyż plus torebka a'la usta?). NOT

xxzwariowanaxxx

azo_ona: Kolejny bardzo oklepany motyw połączenia tego kardiganu z żółtymi martensami. Fakt, sweterek jest okej, ale tylko on. Zacznijmy od białych szortów.... Dlaczego? Dlaczego one? Naszyjnik wygląda bardzo nienaturalnie, okulary z tą fryzurą? Jak można niezauważyć, że to wygląda delikatnie mówiąc niedobrze.. NOT
MissMileyLove1: Już na pierwszy rzut oka stylizacja nie przypadła mi do gustu. Nie podoba mi się połączenie złota i srebra (żeby to dobrze wyglądało, trzeba mieć dobre wyczucie. Nie wiem co robi to elegancki naszyjnik! Szare spodenki też nie przypadły mi do gustu. NOT

MissSylwia16070

azo_onaNo i przejdźmy do ostatniej stylizacji! Jakże ja kocham koszulę z Akademii. Ósmy cud świata! I te buty z gorylami! Wszystkiego dopełniają dżinsy ze złym fasonem.. Chyba nic więcej nie muszę pisać. Napiszę tylko jeszcze - NOT.
MissMileyLove1: Nie wiem co mam tu oceniać. Stylizacja prosta do bólu. Najbardziej razi mnie tu wygląd doll. Nie cierpię solarowej cery, świńskiego noska i tych oczu rodem ze starego stardolla. Za tymi lekko tandetnymi włosami również nie przepadam. NOT

20 komentarzy:

  1. Zgadzam się z każdą opinią, ostatnia stylizacja - szkoda słów. Ale ta druga nie jest taka zła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ròwnież zgadzam się z każdą oceną.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko druga stylizacja jest w miarę ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z każdą opinią. Nie które stylizacje są ... No po prostu brzydkie. Na większość nie ma wytłumaczenia.

    Gorąco pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 stylizacja jeszcze ujdzie reszta do bani -.-


    wiktorynka12ch

    OdpowiedzUsuń
  6. według mnie najlepiej wypadła patrycja_2000 ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadna mi sie nie podoba,jedynie pierwsza da sie strawic i druga bez tych spodni ;D

    Izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są słabe niestety.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że taka stara stylizacja jest tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Waszymi opiami. Żadna stylizacja nie jest wyjątkowo zachwycająca... Najlepszą stylizację stworzyła patrycja_2000, ale i tak mi się nie podoba. Brzydkie spodnie.

    doda000

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z każdą oceną. No niestety w tym odcinku nie było ani jednej dobrej stylizacji.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem szczerze że dzisiejsze HOT or NOT to normalnie masakra !! żadna ze stylek ani trochę mi się nie podoba
    chyba jeszcze jak nigdy TRAGEDIA ! :/

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z waszymi opiniami mneij wiecej . 1 HOT
    2 HOT
    3NOT
    4NOT
    5NOT ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego akurat musiałam trafić do hot/not w tym momencie, kiedy miałam na sobie te szmaty...?

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z Waszymi ocenami. (:

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  16. Druga nawet nawet:)



    Werciaa4444

    OdpowiedzUsuń
  17. niektóre stylizacje nawet ładne :)

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  18. fatalne stylizacje, w większości zgadzam się z waszymi opiniami. azo_ona podoba mi się twój opis przy ostatniej dollce ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Z każda oceną się zgadzam:)
    Wszystko jest spoko:)
    natka556

    OdpowiedzUsuń