2013/06/24

SALE 34%











14 komentarzy:

  1. Raczej nic nie kupię.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele ciekawych rzeczy, lecz nie mam sd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nic nie kupię :)


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też niczego nie zakupię. :)

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  5. Za późno weszłam i nie skorzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam ! wystawiam więcej rzeczy :> szczerze mówiąc jestem tym nieco zaskoczona i nie przygotowałam się do tego że mój bazar zostanie wylosowany :D
    ale bez obaw dodaję więcej ciekawszych artykułów :***


    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  7. Są fajne rzeczy ale za drogie : ).

    OdpowiedzUsuń
  8. oo mój bazarek :)) dziękuje i zapraszam :)

    kaina6

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nic nie mam zamiaru kupić :3

    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje bloga tak długooo ale nadal mi sie nie znudził tak jak to!



    Werciaa4444

    OdpowiedzUsuń
  11. Może coś kupię :)

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba raczej nic nie kupię.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  13. Cholercia! Moja wymorzona spódniczka w bazarku u truskawki, a ja przez tydzień nie miałam dostępu do internetu :(

    OdpowiedzUsuń