2013/06/27

Makijaż krok po kroku - Burgundowa wariacja




19 komentarzy:

  1. idealne połączenie kolorów :) bardzo mi się podoba :)


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhuh, jaka nazwa! :D

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam "burdelowa wariacja". Chyba czas porządnie się wyspać x.x
    A makijaż ładny, tylko eyeliner trochę miesza się z cieniem, ale to raczej nic wielkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, bardzo mi się podoba.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny makijaż. Jedyne co, to usta pomalowałabym pomadką neutralną. W takiej postacin make-up wydaje się być ciężki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten makijaż podbił moje serce <3 jest tak piękny i starannie wykonany

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten kolor i wykonany przez Ciebie makijaż ;) Ciągle znajdujesz pomysły na nowe, podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, odważny make-up :* ale jak dla mnie za bardzo.... nie przepadam za takimi ciemnami odcieniami czerwieni i to jeszcze oczy jednocześnie i usta.. jakoś mi to nie zbyt odpowiada :/

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny świetny makijaż . Nie dość że kolory pięknie dobrane , to jeszcze precyzyjne wykonanie ^.^

    Pozdrawiam ... Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny! Wszystko idealnie połączone, aż brak mi słów. Perfekcyjny pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż :)

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny. Nie jestem zwolenniczką takich kolorów w makijażu, ale u Ciebie wygląda to genialnie. A pomadka pasuje tu perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń