2013/06/26

Minimalizm - czyli mniej znaczy więcej

Niedawno zamieściłam zapowiedź dzisiejszego tematu, jakim jest właśnie minimalizm.
Niewątpliwie pierwsze skojarzenie to kolory czarny/biały, ale co więcej? Aby nieco rozszerzyć Wam owe pojęcie odwołam się do encyklopedycznej definicji:
Minimalizm, sztuka minimalna  – nurt w sztuce, twórcy minimalizmu dążyli do ograniczenia w dziele środków plastycznych. Operowano jedynie uproszczoną bryłą, podstawowymi kształtami (okrąg, trójkąt, prostokąt), gładkimi powierzchniami oraz wielkościami i skalą.


Złośliwi rzec mogą: brak pomysłu, brak ryzyka, jednak w mojej opinii styl ten jest jak najbardziej awangardowy, oraz ponadczasowy. W dobie dzisiejszych trendów, które zmieniają się w bardzo szybkim tempie, w corocznym zestawie 'MUST HAVE' zawsze znajdzie się coś z minimalizmu. Mogłoby wydawać się, że prostota jest czymś łatwym do osiągnięcia, lecz niebanalność nie jest wcale taka prostolinijna.



Elegancja, prostota, klasa. Właśnie to spróbuję pokazać Wam w moich stylizacjach. 


Top 1: bizou                                    Top: 17 May (?)                                           Top: RIO
Top 2: 17 May (?)                            Spodnie: YH                                                Szorty: Pretty'n'love
Blazer: DKNY                                 Buty: YH                                                      Torebka: archive
Spodnie: bizou                               Torebka: no name                                       Buty: stardesign
Buty: DKNY                                    Kapelusz: antidote                                      Czapka: Original Future
Kapelusz: bizou                                                                                                 Okulary: bizou
                                                                                                                           Blazer: archive


Jesteście zwolenniczkami minimalizmu? Jak podobają Wam się stylizacje?

zdjęcia: love-aesthetics.blogspot.com

22 komentarze:

  1. Artykuł bardzo ciekawy, a stylizacje Boskie*.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się tam podoba, często sama się tak ubieram :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 3 stylizacja są piękne, kocham takie zestawy

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy minimalizm to tylko biel i czerń? Nie wydaje mi się, szkoda, że stylizacje są tylko w B&W. Podoba mi się najbardziej numer 1 i 3, ale szkoda właśnie, że nie ma nic kolorowego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Planowałam jeszcze coś w beżu, ale nie mogłam się oprzeć, mam multum rzeczy w ten deseń, a każdą uwielbiam :x

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny artykuł, najbardziej podoba mi się stylizacja nr.3 :D

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham trzecią stylizacją *.* Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne stylizacje :)


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny artykuł ! stylizacje po prostu boskie :*
    mam pytanie biały blezer z ostatniej stylizacji z jakiego sklepu pochodzi bo chyba zapomniałaś napisać :) i może dodałabyś jakieś stylki z minimalizmu w innych kolorach pliss :)

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny artykuł ! stylizacje po prostu boskie :*
    mam pytanie biały blezer z ostatniej stylizacji z jakiego sklepu pochodzi bo chyba zapomniałaś napisać :) i może dodałabyś jakieś stylki z minimalizmu w innych kolorach pliss :)

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny artykuł ! stylizacje po prostu boskie :*
    mam pytanie biały blezer z ostatniej stylizacji z jakiego sklepu pochodzi bo chyba zapomniałaś napisać :) i może dodałabyś jakieś stylki z minimalizmu w innych kolorach pliss :)

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  12. rzeczywiście, jest z archive. :) Co do innych - spokojnie jeszcze będzie wiele

    OdpowiedzUsuń
  13. Owszem bardzo podoba mi się minimalizm , ale nie ograniczam swojej wyobraźni .


    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubie ten styl, dlatego stylizacje mi się podobają ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham minimalizm <3
    stylizacje bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie i ślicnzie : ) , lubię minimalizm .

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy artykuł! Najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja. (:

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny i ciekawy artykuł. Stylizacje jeszcze lepsze ;d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubię minimalizm, ponieważ kicz do mnie nie przemawia ;)
    jest okej!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo śliczne stylizacje :) Mam taką samą bluzkę ;)

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam minimalizm, a czerń i biel to moje ulubione kolory, także skradłaś mnie totalnie tymi zestawami. Piękne i ponadczasowe, moją ulubienicą zostaje zestaw 1.

    OdpowiedzUsuń