2014/06/09

Złota róża

Witam Was w kolejny poniedziałek.
Poniżej wizaż, który przygotowałam na dziś, wraz z krótkim opisem.

Jak go wykonać? 

Zaczynam od wyboru koloru i kształtu fryzury. Przyciemniłam także brwi.

Makijaż zaczynam od kresek żółtym eyelinerem na dolnej powiece.

Następnie górną powiekę pokrywam czarnym cieniem,
 a przy zewnętrznych kącikach oka dodatkowo nakładam kolor pomarańczowy.

Górne rzęsy maluję szarym tuszem.

Dla wzmocnienia efektu usta maluję pół na pół.
Kolor złoty na górze, pomarańcz na dole.

Dodatkiem w tym wizażu jest naszyjnik, który obracam...

...i robię z niego "opaskę".

Gotowe!

Dodaję również "przed i po".

Dziś także prezentuję stylizację, pod którą powstał dzisiejszy look.

Podoba Wam się wizaż? 
Jak oceniacie stylizację?
Pasują do siebie?



7 komentarzy:

  1. Makijaż z daleka wygląda przepięknie. Podobają mi się te neonowe kolorki, jedynie usta mnie nie przekonują. Pół żółte pół pomarańczowe?..No nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, idealnie dobrane kolory.
    Fajny pomysł na usta mi się podoba, eyeliner wygląda bardzo fajnie i wypełnia makijaż.
    Wszystko mi się podoba, jest świetnie :)
    Piękna stylizacja, zupełnie w moich klimatach.
    Pięknie wygląda to połączenie spódniczek, fajny pomysł.
    Złote dodatki pasują do makijażu.
    Całość wygląda na prawdę fajnie :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jest naprawdę śliczny! :)
    Pięknie pomalowałaś oczy, idealnie wykorzystałaś żółty eyeliner! :) Usta mi się również podobają, pomalowałaś je bardzo oryginalnie, a to jest również bardzo ważne. Świetna kolorystyka. Moją uwagę także przykuł ten naszyjnik, którego bardzo kreatywnie zrobiłaś jako śliczną opaskę do włosów. Fajnie się to zgrywa ze stylizacją, wspaniałą stylizacją. Jest ona bardzo ładna, nie jest nudna. Jak w makijażu, świetna kolorystyka. Od razu zwróciłam uwagę na spódnicę, a właściwie.. na 2 spódnice. Bardzo ładnie to wygląda. Krótko mówiąc, jest super! :) Wszystko wpadło w mój gust.
    Pozdrawiam
    ~natala2476

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta żółta kreska mnie przeraża. Stylizacja nie jest zła, a czykolwiek nie w moim stylu.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż bardzo mi się podoba! Jest bardzo energetyczny, w sam raz na lato :) A przy tym niebanalny :) Nie wpadłabym na te żółte kreski linerem, na pewno skorzystam z tego triku na dodanie oku koloru :) A cieniowanie ust jest genialne ;D W przypływie gotówki na pewno odtworzę ten makijaż ;)
    P.S. A stylizacja bardzo pasuje, chętnie ubrałabym tak moją lalkę
    Lavigne-Lady

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod dużym wrażeniem, nie dużo osób ma odwagę na taki odważny makijaż, ale mi się akurat podoba stylizacja również zachwycająca, czekam na więcej twoich postów c:
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie w każdym calu :)
    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń