2014/06/08

Stylizacja na dziś

Witajcie.
Po raz pierwszy korzystam ze słonecznych promieni. Zawsze się chowałam, potem narzekałam, czemu nie jestem opalona. Teraz chce korzystać. Trzymam kciuki, żeby dostarczono mi do środy paszport. Muszę go mieć. Muszę zaplanować wpisy (ba, zrobić stylizacje). 
Stylizacja letnia. Czuję to lato, chcę to lato! Chcę się bawić, korzystać z życia. Wiem, jest zdecydowanie gorsza niż ta ostatnia, a to wszystko jest spowodowane moim dzisiejszym lenistwem... 


Rzeczy użyte w stylizacji:
Daszek- No name
Sweter- MR.
Kombinezon- Special Offer
Plecak- Archive
Buty- Archive

10 komentarzy:

  1. Doskonale Cię rozumiem! Jesteśmy młode, to się bawmy ;) te wakacje będą super!
    Co do stylizacji, jest przepiękna, podoba mi się w każdym celu. W dodatku bardzo rzuca się w oczy Twoja śliczna doll :>

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja typowo na upalne dni i dobrze bo lato w końcu przyszło najbardziej podoba mi się w niej daszek i weter stylizacja jet fajne wykonana cieszę się że w końcu jest coś związanego z latem
    Aga0011

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, wszystkie do siebie pasuję.
    Od razu kojarzy mi się z latem, już niedługo zaczną się te upały.
    Nie lubię poziomych pasków, jednak tutaj bardzo dobrze wyglądają i mi nie przeszkadzają :)
    Bardzo spodobały mi się buty, muszę je poszukać w bazaarku :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja mi się bardzo podoba. Patrząc na nią, kojarzą mi się wakacje, morze, ogromny upał i pełen luz. Uwielbiam ten kostium, bardzo mi się podoba! Pozostałe rzeczy takie jak daszek, buty oraz plecak również bardzo lubię. Stylizacja jest spójna, wszystko pasuje do siebie kolorystycznie. Nic dodać, nic ująć.
    Pozdrawiam
    ~natala2476

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Cytuję: ,,Pozostałe rzeczy takie jak daszek, buty oraz plecak również bardzo lubię.'' - zapomniałam jeszcze wspomnieć o sweterku, który również podbił moje serce :)

      Usuń
  5. Podoba mi się ale nie pasują mi dodatki (plecak,buty).

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylizacja, w sam raz na lato tak na luzie ;)
    lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozbyłabym się tylko swetra i daszka ;)
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest super. Jedyne czego bym się pozbyła to daszek. Fajnie ,że użyłaś czegoś dla facetów.

    RingaXD

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest to na pewno stylizacja o motywie sportowym co bardzo mi się podoba, niczego bym się nie pozbywała ponieważ daszek i sweter nadaje tej stylizacji charakteru c:
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń