2021/08/04

#duet

Tej serii też już trochę dawno nie było, prawda? Planuję, aby co miesiąc był post pod tym tytułem, reszta inna, żeby nie było za nudno. Macie jakiś pomysł, co to może być? ;) Przechodząc do sedna: ponownie skorzystałem z zaproszenia Karolinnaa2222 i zajrzałem do szafy w apartamencie. Lato w pełni, mam ochotę zrobić coś bardzo wakacyjnego, ale koniecznie luksusowego - w tej szafie jest masa markowych perełek! Postawiłem na estetykę Versace i kostiumy kąpielowe. Jakiś czas temu widziałem bardzo inspirujące sesje marki sprzed ponad dwudziestu lat. Tak więc dzisiejsze stylizacje są dosyć skąpe, ale obfite we wzory i biżuterię. Ponownie zdecydowałem się przedstawić moje propozycje w formie mini kolażu. Co o tym myślicie?


źródła zdjęć:


7 komentarzy:

  1. drugi zestaw jest ładny,choć ja wybrałabym jakieś inne okulary,poza tym dodałabym jakąś narzutkę jeszcze do tego....pierwszy zestaw mi się nie podoba,ta spódnica jest brzydka,buty również mi się nie podobają i zmieniłabym te rzeczy na inne

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ze lepsze bylby te z pierwszego looku ale nie chcialem sie powtarzać. Tamte troche odrealniaja stylizacje :) z naszutki zrezygnowałem zeby stworzyc swoja wersje tego looku ze zdjecia :) spodnica mysle ze pasuje do reszty, chociaz te marszczenia nie sa najpiękniejsze. Te buty to obowiazkowo musialy byc, idealnie w stylu Versace :D

      Usuń
  2. Podoba mi się! Oba zestawy są super, elegancko i z klasą :D
    Uwielbiam kolażowe wydania ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuć od razu klimat Versace, szczególnie po pierwszej propozycji. Złoto, czerń i biel zawsze będą wyglądać pięknie i elegancko. Druga propozycja nieco bardziej hardcorowa, ale na jakąś sesję zdjęciową byłaby idealna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze tak dobrze odebralas moj zamysl :) dzieki wielkie <3

      Usuń
  4. Totalnie zgadzam się, że po pierwszej stylizacji czuć Versace, ale to właśnie drugi zestaw przypadł mi bardziej do gustu. Podoba mi się niemalże cały, strój i buty są świetne, ale te okulary przenoszą mnie w klimat jakiegoś disco polo XDD

    OdpowiedzUsuń