2021/08/11

Prześwietlenie: Hot Buys cz.2

 Witajcie!

Bardzo się cieszę, że tak miło przyjęliście tę serię. Dziękuję za wszystkie komentarze, fajnie jest wspólnie powspominać stare dzieje Stardolla! 
Przepraszam, że post pojawia się tak późno, ale to co się teraz dzieje w mojej pracy przechodzi ludzkie pojęcie.

Dziś nadal zostajemy w roku 2007. Niestety nie mam nic z poprzednich miesięcy, dlatego zaczynam dopiero od lipca. Lipcowa kolekcja prezentowała się tak (ta dollka to mały koszmarek):


źródło: http://theunknownstardoll.blogspot.com/


Ciekawe jest to, że sukienka z lewej i buty są realnymi zdjęciami ubrań, a nie Stardollową grafiką.
Niestety, pochwalić mogę się tylko dwoma rzeczami; a są to szara sukienka i buty. Kiedyś miałam również żółtą i różową, ale sprzedałam za bezcen :( Cekinowa koszulka dostępna była niedawno w Callie's Picks (ale nie pamiętam która wersja kolorystyczna). Swego czasu był szał na te kolorowe bransoletki - mi się nigdy nie podobały i ich nie miałam.





Sukienka prezentuje się tak i pochodzi oryginalnie ze sklepu Fudge - który już dawno nie istnieje. Czy ktoś go pamięta? :D Kosztowała mnie 21 sd w Starbazaarze i pamiętam, że był to dla mnie wtedy majątek, ale musiałam ją mieć. Buty natomiast mam już z "wakacyjnej" wersji butiku HB, który pojawił się swego czasu w Starplazie. Pamiętam, że mało ludzi było zadowolonych, ale akurat ja tak.
Niestety nie wiem, z którego sklepu pochodziły oryginalnie, bo lista HB na Stardoll nie działa bez flasha i nie mogę sprawdzić.

Następną kolekcją, z której coś posiadam, jest ta z sierpnia 2007. Wyglądała ona tak:

żródło: http://theunknownstardoll.blogspot.com/

Dziwi mnie, że sukienka, szalik i buty należące do sklepu DKNY były również traktowane jako HB. 
Z tego co pamiętam, nigdy nie miały takiej nazwy.


Niestety tutaj też mogę pochwalić sie tylko dwoma artykułami, w dodatku oba nie są oryginalne.
Co do bluzki, to dokąd nie zrobiłam researchu do posta, nie wiedziałam, że to HB. Ja kupiłam ją ze względu na swoją dawną, acz wielką fascynację anime. Wisiorek był darmówką, chyba za zmianę proxy (jęstę hakerę) i nie ma nazwy Hot Buys.

To już wszystko na dziś, niestety z tak starych kolekcji nie posiadam zbyt wiele. Z tych, które pojawiły się  od roku  2008 zaprezentuję coś więcej.

Dajcie koniecznie znać, co myślicie o tych kolekcjach i czy coś z nich macie. Do zobaczenia!

8 komentarzy:

  1. Twarz lalki z pierwszego zdjęcia wygrała wszystko haha :D
    Ja nie mam niczego z tych kolekcji, ale czasami widuję coś w bazarku, jednak nie widziałam na tym metek HB (możliwe, że nie zwróciłam uwagi).
    Świetny post, czekam na kolejne! Nie mogę się doczekać okresu 2009-2011, bo moje ulubione HB są właśnie z tych lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym teraz taką doll (z lipcowych HB) zobaczyła to pomyślałabym, że to jakiś atak hackerski xD
    Z lipcowej kolekcji podobają mi się te buty, całkiem fajnie się prezentują.
    O z sierpniowych HB miałam te "szkolne" bluzki - obu się chyba pozbyłam, nawet nie wiedziałam, że to HB :O

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś z lipcowych HB chciałam mieć srebrny i złoty top na ramiączka,dzisiaj obie te bluzki mi się nie podobają xD a co do HB z sierpnia to w sumie podoba mi się ta zielona torebka :) ale i tak wiem,że zdobycie jej jest niemożliwe xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci ze jak czytam Twoje posty to w koncu grzebiac w szafach zaczynam te hb dostrzegac, jestem ciekaw co bedzie dalej :) sam przez dluszy czas nie patrzylem czy cos jest HB, dopiero od jakiegos czasu jak chce cos na topie i od projektanta to sie sugeruje ta metka :) z pierwszego obrazka nie widzialem tylko zoltej sukienki i czarnej bluzki oraz wisiorka. Podoba mi sie ta szara sukienka, ale chyba troche kosztuje :/ butow nigdy nje widzialem oryginalnych. A twarz modelki mowi tyle zeby dzieci nie graly w ta gre ;) z drugiego setu juz wiecej rzeczy kojarze, mam nawet bluzke uczennicy. Kiedys to byla darmowka za udzial w konkursie, do kompletu spodnica byla :) ta z kardiganem tez mialem ale nic nie warta :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widze, że hb latają teraz w sumie za bezcen i jak tylko znajduję to kupuję dla samego posiadania, tak o :D Więc jeśli coś znajdziesz - to się opłaca. Może kiedyś będzie na nie szał.

      Usuń
  5. Z lipcowej kolekcji nic nie kojarzę, jakoś umknął mi ten okres na stardoll :o Żółta i szara sukienka są fajne, chciałabym je mieć. Podobają mi się też cekinowe bluzki, w jedną się zaopatrzyłam w CP :D Druga kolekcja jest już bliższa mojemu sercu, marzyłam o tej sukience zawsze, ale fundusze były ograniczone i w końcu wybrałam bluzkę z krawatem xD Avril Lavigne była moją największą inspiracją w tamtym okresie, nie mogłam przegapić tej bluzki :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie kojarzę, ale twarze tych lalek wyglądają mega przerażająco. Też mi się nigdy nie podobały te bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post! Bardzo lubię takie wspominki :)

    OdpowiedzUsuń