2021/08/05

Stylizacje za starmonety

 Hej! Tu Rocka. Zaskoczeni? I słusznie, bo przygotowałam dla Was jedynie kilka postów z tej serii. Ostatnio nakupiłam sporo ciuchów za fioletową walutę, bo miałam jej za dużo na koncie i to popchnęło mnie do stworzenia kilku stylizacji. Dzisiaj prezentuję Wam dwie:




1 . okulary - Wild Candy // bluzka - Bonjour Bizou // torebka - Pretty'n'Love // pasek - Velvet Orchid // buty - Basics // spodnie - It Girls

2. bluzka - Fallen Angel // okulary/spodnie/torebka - CP // kolczyki - Vinyl // pasek - Voile // buty - Pearls // bransoletka - Archive

8 komentarzy:

  1. Obie stylizacje są śliczne, nic bym nie zmieniła ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam bluzki z odkrytymi ramionami :D Super stylizacje!
    Bardzo ciekawie wyglądają te spodnie w pierwszej stylizacji, pierwszy raz je widzę :o

    OdpowiedzUsuń
  3. druga stylizacja jest bardzo ładna :) w pierwszej nie podobają mi się buty i spodnie :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham drugą stylizację! Te spodnie to była jedna z pierwszych rzeczy jaką kupiłam na Stardoll, a one nadal są w plazy? :o A buty mega ciekawe, nie widziałam ich wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz od jakiegos czasu ich nie ma a byly przez dlugie lata

      Usuń
  5. Druga stylizacja jest śliczna! Bardzo lubię te spodnie, wciąż mam je w swojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Troche zaluje ze nie mam tych spodni z drugiego looku. Chyba tez bardziej sklaniam sie stylizacji po prawo ale lepiej byloby bez bransoletki, cwieki dziwnie wygladaja przy tych cekinowych butach

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja na prawo jest super, nie kojarzę tych spodni. W pierwszej stylizacji nie podobają mi się spodnie i buty :D

    OdpowiedzUsuń