2021/08/15

Subcouture

Witam was w tę przeklęcie upalną niedzielę. 

W piątek wjechała do Starplazy nowa kolekcja Subcouture, teoretycznie limitowana czasowo do soboty (XD):


Jak widać jest niedziela, a kolekcja jest dalej dostępna, co nie jest specjalnie złym obrotem spraw w mojej opinii. Ceny są przystępne, co może jedynie oznaczać że w przyszłości kolekcja będzie odrobinę mniej warta. 
Mnie w całokształcie nie zachwyciła, ale jak się przyjrzałam poszczególnym elementom z osobna, ostatecznie kupiłam sporo rzeczy. Na pewno must have jest torebka i czarna marynarko/sukienka.

A wy co sądzicie? Jak zwykle pochwalcie się swoimi zakupami w komentarzu!

8 komentarzy:

  1. Kupiłam sporo żeby potem nie żałować (jak przy innych Tributach, Limitkach XD).
    Ogólnie kolekcja pół na pół - są rzeczy świetne (jak ten czarny zestaw z drugiego piętra), ale są też tragicznie nijakie, jak na Subcouture, (ostatni zestaw z drugiego piętra).
    Osobiście po Subcouture spodziewałam się czegoś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobne odczucia, zazwyczaj Subcouture mi się albo szalenie podobało, albo szalenie odrzucało XD tutaj dużo ciuchów jest jak zauważyłaś nijakich :/

      Usuń
  2. Też kupiłam dużo rzeczy, mi się dostawa bardzo podoba :D Na pierwszy rzut oka nic mnie nie zachwyciło specjalnie, ale jak się przyjrzeć to prawie każda z tych rzeczy ma spory potencjał. Nie przemawiają do mnie jedynie spodnie, żadne mnie nie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  3. słaba kolekcja,kupiłam tylko dwie rzeczy,jak dla mnie nic więcej tu ciekawego nie ma

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym mial wiecej kasy to bym kupil wiekszosc, a tak to tylko minimum czyli dwie marynarki i torebke, ktora swoja droga jest idealnie wyprofilowana i wykonana graficznie. Czyli da sie ;) calosc jest bardzo trendy i prosto z wybiegu, nie dziwie sie ze spolecznosc zorientowana w modzie jest taka zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przespałam tę kolekcję, a szkoda bo podoba mi się kilka rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kupilam prawie wszystko, bo oddzielnie wg mnie wszystkie rzeczy maja duzy potencjal + tez nie chcialam zalowac jakbym nie kupila xd dla mnie secik to jest hit tej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwierzyłam, że to do soboty i nic nie zdążyłam kupić... :(( only sad reactions

    OdpowiedzUsuń