2021/08/26

STYLIZACJE ZA STARMONETY

Cześć! To już ostatni post ze stylizacjami za starmonety ode mnie. A przynajmniej na jakiś czas, dopóki znowu się nie obkupię =D Pierwsza została wykonana pod dyktando transparentnej bluzki - zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Ostatnio kupiłam sobie podobną w realu, ale z bufkami na ramionach. Niesłusznie nie doceniałam piękna takich ubrań. Wydawało mi się, że w transparetnych ciuchach będę wyglądać źle, a okazało się, że bardzo się myliłam. Dlatego też jak zobaczyłam podobną wersję na stardollu - kupiłam od razu, bo w grze od zawsze kochałam tego typu ubrania. Postawiłam na klasyczną czerń i złote dodatki. Drugi outfit przygotowałam również pod bluzkę, ponieważ kupiłam ją niedawno temu. Podoba mi się jej krój i delikatnie lśniący materiał. Zestawiłam ją czarnymi elementami i torebką, która jest nagrodą za starpunkty, a nie starmonety, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie =D 

1. spodnie - It Girls // torebka - Velvet Orchid // kolczyki - CP // pasek - Special Offer // top - Wild Candy + Fallen Angel // buty - Vinyl
2. top/buty - Wild Candy // rajstopy  - Vinyl // torebka - Starpoint Reward // kolczyki - Bonjour Bizou // spódnica/sukienka - Tingeling // okulary - It Girls

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą transparentną bluzkę :D Można ją naprawdę fajnie wykorzystać. W realu też jestem fanką takich ciuchów, zawsze urozmaicą stylówkę :D

    Obie stylizacje bardzo udane :D Włosy też świetnie pasują do outfitów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona tymi stylami, kto by pomyślał, że to za fioletowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. obie stylizacje są bardzo ładne :) choć mi osobiście się nie podoba ta prześwitująca bluzka z Wild Candy,kiedyś ją miałam ale potem sprzedałam xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stylizacje! Pierwszą bluzkę mam chyba od samego początku mojego konta, więc miło mi popatrzeć na nią z sentymentem :D W pierwszej stylizacji urzekły mnie detale, te złote koła wyglądają świetnie. Druga stylizacja też bardzo mi się podoba, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez chcialbym miec te bluzke z drugiej stylizacji! Bardzo podoba mi sie zestawienie bezu z czernia w Twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sztos stylizacje! Niby elegancja, a powiew młodzieżowej fali i świeżości. Post super.

    OdpowiedzUsuń