2021/08/25

męskim okiem

 

Letnich stylizacji w męskim wydaniu ciąg dalszy! Każdy look jest casualowy. W pierwszym przypadku postawiłem na ciepłe kolory. Całość kojarzy mi się z wakacjami we Włoszech albo na południu Francji. Żeby nie męczyć się z plecakiem warto wybrać saszetkę na pasku - szkoda, że nie mogę nigdzie znaleźć podobnej... Nawet Dior ma już inne wersje kolorystyczne, które niezbyt mi odpowiadają. 
W drugim występuje tylko na czerń. Być może ten look jest dosyć oczywisty, ale nadal wielu chłopaków nie potrafi dobrać ubrań do swojej sylwetki. Klasyczny ubiór, ale zawsze będzie wyglądać dobrze. Z dodatkami nie ma co przesadzać - proste okulary ze złotymi wstawkami i cienka łańcuszkowa bransoletka wystarczą. Czerń i dopasowane fasony idealnie podkreślą wysportowaną sylwetkę :)
Jak widać każda stylizacja ma długie spodnie. Zgadzacie się z Ireną Kamińską - Radomską, że mężczyźni nie powinni latem odkrywać nóg? Kojarzę też, że jedna z pierwszych uczestniczek Królowych Życia uważała męskie nogi za mało seksowne i woli, jak mężczyźni ich nie odsłaniają. Ja się z nimi nie zgadzam. Uwielbiam moje jeansowe szorty, nie lubię też się męczyć w gorące dni w dość zabudowanym ubiorze. Ciekaw jestem też, który look bardziej Wam się podoba :) 

źródło zdjęć: Image Amplified 

6 komentarzy:

  1. Obie stylizacje są bardzo przyjemne - lubię takie proste looki. Mam wrażenie, że takie stylizacje potrafią podkreślić urodę, bo nie "przyćmiewają" jej :D

    Urzekło mnie zdjęcie pana modela z kitku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie :) tez ostatnio zaczynam stwierdzac ze prostota w meskiej garderobie jest o wiele lepszym rozwiazaniem. Lepiej skupic sie na ciele, a ubraniami tak jak powiedzialas jedynie podkreślić atuty :)

      Usuń
  2. Mi bardziej pierwsza stylizacja przypadła do gustu, choć obie są bardzo udane :D
    Ja się nie zgadzam, żeby mężczyźni dusili się w długich spodniach latem! Akurat męskie nogi są bardzo seksowne moim zdaniem (ofc nie każde xD) i jak dla mnie to mogą je faceci śmiało odsłaniać. Szczególnie miło by było popatrzeć na mężczyzn w kiltach, jak np. The Kilted Coaches!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) w pierwszej podoba mi sie kolorystyka, chyba sam sprobuje zrobic cos takiego w swojej szafie, prawie nie nosze bezowego 😅 tak!! Niekotrzy faceci maja boskie nogi! OMG milo bylo popatrzec na tych panow 😍

      Usuń
  3. Post 10/10, ale czy może być inaczej? No nie!

    OdpowiedzUsuń