2021/08/23

Stylizacje za Starmonety


 Dzień dobry! 

Stylizacje za Starmonety w moim wykonaniu ostatnio pojawiły się kilka lub nawet kilkanaście tygodni temu, więc postanowiłam stworzyć coś za tę walutę. Planuję kontynuować posty o stylu Lany Del Rey, ale ostatnio mało gram i nie mam wiele czasu na grę. Dopiero w piątek wróciłam z wyjazdu i powoli zabieram się do powrotu do regularnego pisania postów i grania w Stardoll. 

A jak Wam mija sierpień? Szykujecie się już do powrotu do szkoły/pracy? 



Pierwsza stylizacja jest bardzo klasyczna i przy tym elegancka. Lubię tego typu stroje oraz połączenie bieli i czerni. Dawno nie wykorzystywałam tych spodni, więc postanowiłam odnowić moją przyjaźń z nimi (w tamtym roku gościły dość często w moich postach). 




Stylizacja bardzo prosta i dość skromna, ale czasami i takie się trafią. Bardzo chciałam użyć tych spodni, więc postawiłam na look w stylu nauczycielki lub pilnej studentki (może torebka trochę odbiega od tego wizerunku, ale zawsze można przyjąć, że to telefon na sznurku, mój dziadek nosi tak swoją komórkę, żeby jej nie zgubić po raz 5819004471498032).


Wyniki konkursu na aranżację pojawią się w czwartek, a najlepsza teoria o Lanie i dzwonie zostanie ogłoszona za tydzień. 


Miłego dnia! 

10 komentarzy:

  1. Obie stylizacje bardzo mi sie podobaja :) sa spojne, dopracowane i klasyczne. Drugi look faktycznie kojarzy sie z nauczycielka ;) ja nie wiem czy kiedys wykirzystalem te czarne, dla mnie sa dosyc problematyczne takze podziwam ze Ty potragisz je tak czesto nosic 😃 ciekaw jestem co dalej bedzie o Lanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Ja lubię te spodnie, są w moim guście. W poniedziałek kolejny post o Lanie, nie mogę się powstrzymać i chcę zrobić post o każdej erze Lany. Mam nadzieję, że Czytelnicy nie będą mieli dość.

      Usuń
  2. mega mi się podoba fakt, że nie ma jednej osoby przypisanej do tego działu (z innymi też by tak mogło być), a za to jak ktoś zrobi coś fajnego co do tego pasuje to to publikuje po prostu
    stylizacja ogień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymiany są super, bo każdy ma szansę zrobić coś świeżego i innego, pokazać swoje pomysły. Każdy redaktor ma inny styl, więc tym bardziej warto się dzielić postami i seriami. Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne stylizacje, mega eleganckie. Za monety można wyczarować naprawdę coś super :D

    Aż mi się przypomniało jak modne było noszenie telefonu na smyczy, na szyi xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Tak, kiedyś smycz była hitem! Często dołączali takie dodatki do magazynów typu Bravo Girl czy Dziewczyna.

      Usuń
  4. ładne stylizacje :) ja ten tydzień codziennie prawdopodobnie pracuje i ogólnie u mnie w pracy duże zmiany,bo zmieniono nam kierownika,zabrano jedną dziewczynę a dostałyśmy 2 nowe,więc jest ciekawie xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są super! Takie eleganckie, ale nie przesadnie :D
    U mnie sierpień to masakra, przechodzę do innego działu siedząc jeszcze w poprzednim i mam dość serdecznie. Mam nadzieję, że coś się w końcu poprawi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje bardzo mi się podobają. W pierwszej czuję taki vibe bogatej damulki z przedmieści xD Druga jest już bardziej uniwersalna, myślę, że wiele osób ubrałoby się tak nawet na co dzień :D Bardzo podobają mi się te spodnie!
    Przez to, że jedna stylka jest ciemna, a druga bardzo jasna to skojarzyło mi się z yin i yang :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Może klasyka i skromność, ale w najlepszym możliwym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń