2021/08/28

LOOKBOOK: Subcouture

 

Czołem kochani! Niestety tym razem baner prawie kopiuj-wklej ze stardollowej reklamy, ale niedawno temu zmieniałam pracę i mam trochę urwanie głowy, a co za tym idzie - brak czasu na blogowanie. W Subcouture jednak zdążyłam się obkupić, bo kolekcja była dostępna w Plazie trochę dłużej niż pierwotnie zapowiadali admini. Dostawę oceniam na bardzo dobrą, bo mimo że tuż po wejściu do Plazy nie wywarła na mnie większego wrażenia, tak po czasie stwierdzam, że ciuszki są bardzo fajne. Nie zdążyłam jednak kupić wnętrza, a szkoda. Nie podoba mi się, że inne wnętrza z wycofanych kolekcji wciąż wiszą w Plazie, a akurat to które mi się spodobało usunęli. No cóż, trudno. Jak nie to, to inne. Stardoll póki co jakoś dycha, więc mam nadzieję na inne świetne wnętrza w przyszłych kolekcjach. Najfajniejsze rzeczy to moim zdaniem czarna sukienka, torebka oraz wysokie buty, a najgorsza to szare spodnio-pończochy (?). Nie rozumiem sensu zakładania takich ubrań w realu, a i na stardollu mi się nie podobają. Ok, dosyć gadania - zobaczcie co dzisiaj przygotowaliśmy :)


ROCKA



ANULCIA345


PATI-1997


IZOLDA1996-K




HONGWART




ELIZABET-MARY


7 komentarzy:

  1. Mega podoba mi się pomysł na wykorzystanie tej sukienki przez Rockę w drugiej stylizacji! Tak samo czwarta Rock - fajntastyczne połączenie ♥️ Bardzo fajnie prezentuje się druga i trzecia stylizacja od Anulci, druga i trzecia od Pati, czwarta Izoldy, druga Hongwart i druga Elizabet-Mary.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta dostawa, wykupiłam prawie całą kolekcję xD Na początku też myślałam, że nie ma w niej nic porywającego, ale po dłuższym przyglądnięciu stwierdzam, że prawie każda rzecz jest warta uwagi :D Lookbook jak zwykle szałowy. Rocka 4ever w moim sercu ♥ Bardzo podobają mi się też wszystkie prace Anulci, Izoldy i Elizabet-Mary! Pierwsza i trzecia praca Pati oraz pierwsza u Hongwart są też boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tę dostawę - kocham ten lookbok. Widać od razu, że świetna kolekcja dająca wiele do popisu.
    Wszystkie stylizacje mi się podobają, a moje ulubione to: druga od Rocki (akurat ta sukienka mi się nie podobała, ale tu jest super), pierwsza Anulci, trzecia Pati (to moja ulubiona tu), swoje ofc pominę :D
    pierwsza Hongwart i pierwsza Elizabet-Mary

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemny lookbook, na pewno się czymś zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolekcja mnie nie powaliła,wgl nie mój styl....co do stylizacji to podoba mi się 3 i 4 Rocki,trzecia Anulci,pierwsza Pati,3 Izoldy oraz obie Elizabet-Mary :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. U Rocki bardzo podoba mi sie baza w ostatniej stylizacji. Jedynie torebka moglaby byc bardziej elegancka, reszta taka szykowna! U Pati w pierwszej tez to co przyciaga uwage to ta część z ubraniami, zmienilbym wszystko co jest w lewej rece. Za to trzecia stylizacje uwazam za bardzo udana. Kazda stylizacja Izoldy ma cos w sobie, jednak ostatnia najbardziej przypadla mi do gustu - jest tak delikatnie i dziewczęco:) Hongwart pozytywnie mnie zaskoczyla wystylizowaniem szarych szortow Fudge ktore zawsze wydawaly mi sie takie nieladne. W tej stylizacji naprawde niezle wygladaja. I jeszcze druga stylizacja Elizabet-Mary jest ekstra =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rocka!!!! Aj lof jur stylizejszysns! Hahaha
    Każda sylwetka jest super, wszyscy dali z siebie 110% w tym booku, ale Rocka całkowicie mnie powaliła...

    OdpowiedzUsuń