2021/08/06

LOOKBOOK: DRIES VAN NOTEN

 

Hej! Jak zwykle z opóźnieniem, ale jest! Przyznam szczerze, że mam problem z robieniem stylizacji w tym sezonie tribute, ponieważ uważam, że jest bardzo kiepski. Te ciuchy są jakieś takie mdłe. Mdła kolorystyka, mało uniwersalne. Wiele z tych rzeczy jest do założenia na raz. Ale cóż i tak postanowiliśmy powalczyć i stworzyć kilka stylizacji. Mamy nadzieję, że tę bitwę wygraliśmy :) A czy Wy jesteście gotowi na wojnę? Post konkursowy pojawi się już wkrótce!

ANULCIA345


PATI-1997



IZOLDA1996-k



ELIZABET-MARY



ROCKA





7 komentarzy:

  1. również uważam,że Tribute w tym sezonie jest kiepskie....ciuchy są mało uniwersalne,dodają takie sukienki których użyje się tylko raz i na tym koniec,potem ostatecznie okaże się,że połowe rzeczy sprzeda się...co do stylizacji to podoba mi się druga Anulci,pierwsza i druga Izoldy oraz druga Elizabet,reszta mnie nie przekonała

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się ubrania z Dries baardzo podobają. Tak samo z Y/Project. Uważam, że są mega ciekawe i nieszablonowe. Można z nimi stworzyć świetne stylizacje, ale na pewno nie basicowe :D Wasze propozycje są świetne, każdy zaproponował coś całkowicie odmiennego i to mi się podoba. Moje serce skradła Pati i Izolda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam akurat zupełnie odmienną opinię. Według mnie w Dries jest bardzo dużo podstawowych ubrań, które są przydatne w codziennych stylizacjach, ogólnie jedno z lepszych tribute tego sezonu moim zdaniem. Chociaż u mnie na pierwszym miejscu jest i tak Y/Project :D
    A jeśli chodzi o stylizacje to najbardziej spodobała mi się druga od Pati oraz druga i trzecia od Izoldy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam mieszane odczucia co do tych dostaw, ale z biegiem czasu to Dries i Bluemarine jakoś najbardziej przypadły mi do gustu.
    Fajnie wypadły stylizacje: pierwsza Anulci i Pati, pierwsza i trzecia Izoldy, druga Elizabet-Mary (skojarzyła mi się z Gigi Hadid xD), druga Rocki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten sezon tribute to słabizna totalna :(
    Najlepiej chyba faktycznie wypadł Dries, chociaż niektóre grafiki wołają o pomoc.
    Bardzo podobają mi się pierwsze stylki od Pati i ElizabetMary , totalnie w moim stylu ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wlasnie zabawne bo tez mi sie wydaje ze Dries van Noten najlepiej wypada. Planuje jescze cos dokupic, te body sa rewelacyjne! Szczególnie przypadly mi do gustu stylizacje Izoldy - sa bardzo w moin stylu i pierwsza Elizabet-Mary, bomba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezbyt skupiałam się na stardollu teraz i widzę, że znów jakieś sklepy :O Muszę się im przyjrzeć. Co do stylizacji to według mnie najlepiej wypadła Anulcia i Izolda <3

    OdpowiedzUsuń