2021/08/11

Nowości

Witam wszystkich serdecznie, powstaję z martwych i wracam do żywych po morderczym wysiłku jakim była przeprowadzka. Teraz mam już biurko, więc mam skąd pisać :D

Poniedziałkowe nowości to niezbyt piękna dostawa do Evil Panda.



Szczerze mówiąc, to ja już zapomniałam że ten sklep istnieje. Praktycznie nigdy tam nie kupuję, nie mój styl. A wy?

Dzisiaj zaś do Starplazy dotarły nowiutkie meble do Basics:


W końcu jakieś kuchnie na Stardoll i to niebrzydkie ORAZ za starmonety. Brzmi prawie zbyt dobrze żeby było prawdziwe, ale jednak. Czasami uda im się zaskoczyć nas pozytywnie. Na pewno się skuszę na jakiś zestawik, najbardziej podoba mi się miętowy oraz ten ostatni. A was coś zainteresowało?

Dajcie znać o swoich opiniach w komentarzu.


10 komentarzy:

  1. Evil Panda to totalnie nie moja bajka, najwyżej kupię rzeczy za monety.
    Basics całkiem fajna dostawa, najbardziej podoba mi się ostatnie piętro. Zastanawiam się tylko czy ten jeżdżący stojak/półka nie jest taki sam jak był w kolekcji Basics za stardollary...

    OdpowiedzUsuń
  2. dostawa w Evil Panda beznadziejna,kupiłam tylko srebrny naszyjnik za sm,bo nic więcej fajnego tam nie ma....jak ktoś projektuje kuchnię to na pewno ta dostawa Basics spodoba się,ale ostatnie piętro nie jest za sm tylko za sd :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. ta dostawa do basics to szok i niedowierzanie :D Ale pozytywne.
    Natomiast evil panda słabiutko, kupię tylko rzeczy za sm

    OdpowiedzUsuń
  4. Evil panda to ubrania dla 8 latek. Może takie są na Stardoll, nie wszystko kręci się wokół starych ludzi 🤣. Szkoda ze graficznie leżą i kwiczą.
    Basics jest dla mnie sporym zaskoczeniem. W końcu jakieś meble do kuchni i to za SM. Coś na pewno kupię

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaskoczyli mnie ta dostawa do basics, wow kuchnia za starcoins! Szkoda tylko ze caly zestaw duzo kosztujw. W kazdym raziw czuje sie zainspirowany do zrobienia aranzacji :) dziwne ze ostatnie piętro jest za sds i ma nieco lepsza grafike. Chyba mietowy zestaw wyglada najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nic nie kupiłam z Evil Pandy, ale pamiętam, że jak miałam 10 lat to szalałam za tym sklepem XD Nie wiem co mną kierowało :P
    Kuchnia od Basics jest naprawdę bardzo ładna, szczególnie spodobała mi się czarna wersja. Może wykombinuję jakieś wnętrze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie wiem, basics w ogóle mi się nie podoba. Evil Panda czasami ma fajne pojedyncze ubrania, ale ta dostawa to taki mały nieywpał.

    OdpowiedzUsuń
  8. OOOOO na pewno coś kupię w Basics :)

    OdpowiedzUsuń