2021/08/18

hot or not

 Hongwart


Anulcia345: "Stylizacja dla eleganckiej kobiety z wyższych sfer. Klasyka w Twoim wydaniu jest zdecydowanie HOT"

Pati-1997: "Bardzo ładna, klasyczna stylizacja. Podoba mi się dopasowanie dodatków do włosów, dzięki temu wszystko ładnie współgra. HOT"


Rockarolla_

Elizabet-Mary: "Ja jestem fanką stylu Rocki, więc nie będę obiektywna. Dla mnie rewelacja! Świetne połączenie kolorystyczne, wszystko idealnie dobrane. Daję HOT."

Pati-1997: "Jak dla mnie kosmos! Wygląda to genialnie, zdecydowanie HOT!"


Hotdzasta


Elizabet-Mary: "Bardzo elegancko i klasycznie. Myślę, że torebka lepiej wyglądałaby, gdyby została schowana za nogę doll. Ja lubię taki styl, dlatego daję HOT!"

Pati-1997: "Jak dla mnie trochę za czerwono... Rozumiem zamysł i stylizacja jest poprawna, ale uważam, że jakby odjąć jeden czerwony element to byłoby zdecydowanie lepiej. HOT--"

Przy okazji zachęcamy do wpisania się do kolejki, niebawem się kończy ;) 

Wkrótce zajrzymy do ola4077, anulcia345, megi127

7 komentarzy:

  1. Stylizacje Hongwart i Rocki bardzo hot!
    Stylizacja Hotdzasty ma potencjał, ale jak napisała Pati - jeden czerwony element mniej i byłoby ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) stylizacja Rocki mi się nie podoba,jak dla mnie sukienka jest koszmarna,ostatnia stylizacja niby ok,ale zbyt dużo czerwieni,zmieniłabym chociaż torebkę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszmarna? XD A mnie się właśnie bardzo podoba :)

      Usuń
    2. Jest zbyt workowata to fakt, ale wzor jest ladny :) dekolt tez ma jak na stardoll nietypowy ksztalt xd

      Usuń
  3. Wszystkie stylizacje są dla mnie HOT :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Hot, włosy fajnie kontrastują. Nie lubię tej torebki, ale daje radę.
    2. Bardzo hot - aczkolwiek mogłoby być jeszcze bardziej, gdyby ta kiecka nie była takim worem :D
    3. Hot/not - coś mi w niej nie gra. Ja bym chyba zmieniła ten sweterek na bluzkę w innym kolorze niż czerwień

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Hot - stylizacja ładna, klasyczna i wszystko do siebie pasuje. Myślę, że z krótszymi włosami byłoby jeszcze lepiej, widzę tutaj takiego long boba :D
    2. Hot(+++) - Rocka zawsze wymiata, co tu dużo pisać! Podoba mi się absolutnie wszystko w tym looku.
    3. Hot(-) - Bardzo fajna stylizacja. Zgadzam się z dziewczynami, że jeden element z czerwienią mniej i byłoby super. Ja bym zamieniła torebkę na np. białą.

    OdpowiedzUsuń