2021/08/12

STYLIZACJE ZA STARMONETY

Elo! Tak jak obiecywałam - kolejna porcja stylizacji. Bardzo mi się spodobała ta srebrna torebka. Jak ją zobaczyłam od razu stwierdziłam, że musi być moja. Jednak wystylizowanie jej nie było wcale takie łatwe. Wydawało mi się, że będzie git kiedy wrzucę bluzkę ze srebrnymi elementami i ćwiekowane buty, ale okazało się, że nie wygląda to dobrze, więc zaczęłam szukać z czym moja piękna torebka będzie współgrać. W końcu trafiłam w szafie na tę sukienkę i to okazało się być strzałem w dziesiątkę - przynajmniej dla mnie =D W drugiej tematem przewodnim były spodnie, ponieważ one również bardzo mi się spodobały i koniecznie chciałam coś z nimi zrobić. Efekty oceńcie sami i dajcie znać co myślicie!



1. sukienka - Tingeling // rajstopy - Vinyl // buty - Rio + Fallen Angel // torebka - Wild Candy Couture // kolczyki - Fallen Angel

2. top - Velvet Orchid + CP // spodnie - Trails // rajstopy - Vinyl + CP // buty - Velvet Orchid // okulary - It Girls // kolczyki - Special Offer

7 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) druga mi się nie podoba,dół jest ok ale góra kompletnie nie pasuje,bolerko zdecydowanie do wywalenia

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie mi się bardzo podobają, chociaż ta srebrna torebka jest średnia. Druga stylizacja jest hot 🔥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja wyglada interesująco, podoba mi sie pomysl na buty. Drugi look jest dziwny, chyba zbyt eklektyczny :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje są świetne, ale ta pierwsza wymiata :D Ta sukienka to cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się obie stylizacje podobają. Pierwsza to mistrzostwo, ale druga też ma swój urok. No i te spodnie są bardzo ładnie wykonane, muszę je obczaić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka srebrna nie jest zbyt ładna, ale przy tej sukience wygląda całkiem całkiem. Zdecydowanie bardziej podoba mi się stylizacja na prawo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te stylizacje w ogóle nie wyglądają jakby były w całości za starmonety :O
    Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń