2021/08/11

#baghunter

Przyznam, że trochę baza it-bags na Stardoll się wyczerpuje, ale w ciągu ostatniego roku przybyło dużo więcej egzemplarzy pewnego modelu, stąd ten post. Niewątpliwie królową wśród torebek w czasie wakacji jest Le Chiquito od Jacquemus. Już od paru dobrych lat utrzymuje się na topie, uwielbiają ją gwiazdy i fani mody. Myślę, że to właśnie od tej torebki zaczął się szał na dodatki o malutkich rozmiarach, które dodatkowo są mało praktyczne. Zależnie od rozmiaru torba ta może być noszona przez ciało, w pasie, na ramieniu, w ręce albo nawet na szyi. Najmniejszy model kosztuje niecałe 1000 zł, te większe i bardziej przydatne to wydatek maksymalnie ok. 3,5 tysiąca złotych. Pamiętam jak jakiś czas temu widziałem na Vestiaire Collective egzemplarz za 3500 euro. Ludzie w komentarzach wyśmiali sprzedającego i wcale się nie dziwię, duuużo więcej jak za nową ze sklepu. W Polsce też można od jakiegoś czasu kupić swoją Le Chiquito - w Vitkac. Ah, a co tam w naszej grze? Najpierw pojawiła się żółta wersja w Antidote, później o tym samym wyglądzie, ale w wersji na szyję z metką LE. Później pięć razy w Vinyl i raz w Subcouture. Poniżej prezentuję swoją małą kolekcję :)


Na koniec lookbook, tym razem do stworzenia stylizacji zaprosiłem koleżanki z redakcji :) 

Elizabet-Mary



Rockarolla_



Pati-1997



Podoba Wam się Le Chiquito? Co sądzicie o modzie na małe torebki? Może nosicie takie w swoich stylizacjach? Dajcie też znać, co sądzicie o dzisiejszym poście :) Na koniec chciałbym podziękować dziewczynom za stworzenie pięknych looków ♥ 

17 komentarzy:

  1. nie lubię takich torebek,ja muszę mieć dużą torbę żeby pomieścić wszystkie duperele xD ale na sd są ok,używam takich....jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się tylko pierwsza Elizabet i druga Pati

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na sd czesto sa ta wisienka na torcie jal stylizacja wydaje sie zbyt oczywista, przynajmniej u mnie :) tez jestem z tych osob co nosza wszystko w czyms workowatym haha jeszcze czarnym xd dziekuejmy =)

      Usuń
  2. Na Stardoll taka torebka jak najbardziej! Maleństwo do ręki i stylizacja uzupełniona. W realu...? Zastanawiam się jak te wszystkie gwiazdy funkcjonują z takimi torebeczkami, sama do większej od Jacquemusa kopertówki mam problem się zapakować, a co dopiero w takim maleństwie...

    Stylizacje są bardzo ładne! Podobają mi się obie Elizabet-Mary, pierwsza Rocki i pierwsza Pati ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Przez poze doll duze torebko przy spodnicach wygladaja dziwnie, czasem sie zlewaja wiec taka mala to dobra alternatywa :) podejrzewam ze gwiazdy nic tam nir maja a w poblizu jest asystent z jakas wieksza i tam wszystkei niezbedne rzeczy sa ;) bardzo nam milo =)

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za zaproszenie :) Wyszedł świetny post!
    Ja w prawdziwym życiu noszę takie małe torebki, wtedy zabieram niezbędne minimum – to pomaga, bo nie ciągnę ze sobą całego majdanu i łatwiej mi coś potem znaleźć. Kiedyś nie byłam przekonana, ale się przyzwyczaiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤❤ mysle ze to dobra zmiana, czesto nosi sie z tyle zbednych rzeczy, szkoda ramiona obciazac. Mi by sie przydalo cos takiego na zastepstwo za plecak :D

      Usuń
  4. Na stardoll bardzo podobają mi się małe torebki i często ich używam, jednak w prawdziwym życiu ich nie noszę, bo są one dla mnie niepraktyczne.
    Fajny post i świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo nam =) o tak ja na stardoll tez czesto po nie siegam, jeszcze tak nie zlewaja sie z ubraniami czy cialem doll.

      Usuń
  5. Te torebki mi się wyjątkowo podobają, ale tylko na stardoll. W realu nie lubię takich maleństw 😂 Ja musze pomieścić pół domu jak gdzieś idę. Bardzo ładne stylizacje, wszystkie mają coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te malutkie torebki - i na stardoll i irl! Jakbym miała kupe hajsu to bym sobie pewnie sprawiła taką malutką torebeczkę bo uważam, że są przesłodkie. A tak na co dzień to też preferuję nieduże rozmiary torebek, dla mnie styka żeby telefon się zmieścił i klucze :D
    Post jest świetny, miło się go czytało i był bardzo ciekawy! Stylizacje jak zwykle piękne. Tym razem moim number one jest druga stylka Pati ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie kiedys spraw sobie taka =) jak na it bag cena nie jest jeszcze taka zla ;) uff czyli jednak sa osoby ktore nie musza nosić calego dobytku przy sobie :D dziekujemy <3 ciesze sie ze rowniez zwroculas uwage na tresc :)

      Usuń
  7. Świetny post! To są jedne z moich ulubionych torebek na stardoll haha. W realu również wolę mniejsze torebki.
    Świetne stylizacje, podoba mi się, że każda ma swój kolor przewodni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te torebki na stardoll są super. Dodać muszę, że nie rozumiem tej czerwonej, małej torebki. Jak ją pierwszy raz zobaczyłam to nie wiedziałam czy to torebka czy inny stwór :/ Ma mega dziwny fason.

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak! Wyglada jak czerwony klocek, nawet nie wiadomo jak ja nosic. Fatalnie odwzorowana :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie małe torebeczki, ale tylko na stardollu :D Ja też musze mieć w rzeczywistosci wielkie torbisko, w którym zmieszczę pół domu :D
    Ze stylizacji najbardziej spodobały mi się outfity Rocki - takie nieoczywiste i bardzo odważne! Pierwsza stylizacja od Elizabet-Mary i pierwsza od Pati wyszły bardzo dziewczęco. Również mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń