2021/08/19

Nowości

Dzień dobry wszystkim! Jak humorki? Mamy wśród nas kogoś kto od września wraca do szkoły, czy nasza publiczność to już stare byki? Dajcie znać jak nastroje.

W poniedziałek dostawa do Trails:


Według mnie nic szczególnego niestety. Chyba nic nie kupię, dwa ostatnie manekiny w ogóle mogłyby nie istnieć, wyglądają jak zapychacze.

Wczoraj pojawiło się Callie's Picks Decor (#niktnielubiCallie):


Zbitka artykułów Chanel i rzeczy w stylu glamour. Kompletnie nie moje klimaty. Co ciekawe, nie pamiętam praktycznie żadnego z tych artykułów. Kojarzycie z jakich to czasów jest ten wykop?

Czekam na wasze komentarze :)

6 komentarzy:

  1. Dostawa do Trails to totalna nuda, faktycznie bez tych dwóch ostatnich manekinów nie byłoby zbytniej różnicy.
    CP nie jest złe, ale mam wrażenie, że za to drogie... Raczej nie zrobię zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trails nijakie,nic tu ciekawego nie ma....co do Callie's Picks to ja odnoszę wrażenie,że już kiedyś była kolekcja Chanel z meblami,ale mogę się mylić...ogólnie też raczej nic nie kupię

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Trails to taka bieda.... Nic nie kupię. Chanel był już w CP raz. Nie takie złe rzeczy, ale drugie i chyba na nic się nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z trails podoba mi sie mala torebka na pasku :) pierwsze dwa manekiny sa ok, ale raczej nic nie kupie. Pozostale to faktycznie zapychacze. Co do decor to mam ubaw ze to juz kiedys bylo ale ja w koncu moge to kupic xD wybrlabym sporo mebli ale ogranicze sie do kilku dekoracji, ceny sa dosyc wysokie. Schody sa bajeczne 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostawa do Trails w ogóle szału nie robi, nie widzę tam nic ciekawego :( Z kolei CP super! Podoba mi się wiele elementów, ale ceny są szalone :P Cieszę się, że dostaliśmy te schody za darmo jako ss. Szczerze się zdziwiłam, bo moim zdaniem to najlepsza rzecz z dostawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, ja też się miło zaskoczyłam jak odebrałam prezent :) schody są najładniejsze i najbardziej przydatne w mojej opinii z całej dostawy, ale niestety były też najdroższe. W końcu admini rzucili na prezent coś innego niż totalne kupsko

      Usuń