2021/08/20

STARCIE #5



Wyniki poprzedniego STARCIA:

Gratulacje! Po nagrodę w wysokości 50 stardollarów zgłoś się na konto Stardoll_i_My :)

_____________________

GŁOSOWANIE:

Temat: bizneswoman



Można oddać TRZY głosy.


______________________

NASTĘPNE STARCIE:

Temat: total look
Modelka: izolda1996-k

Nie ma znaczenia jaki kolor wybierzecie, ważne, aby stylizacja wpisywała się w temat "total look".
Podpisane prace należy zalinkować pod tym postem.

Aby wziąć udział w zabawie należy być obserwatorem bloga.

10 komentarzy:

  1. Ajjj zapomniałam zrobić stylizację do poprzedniego starcia...
    Bardzo fajnie wyglądają stylizacje Alethei i Rastamanki :)
    No i gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, mi też umknęło zrobienie stylizacji, ale tym razem postaram się coś wykombinować :D
    Wszystkich stylizacje bardzo mi się podobają! Ja już zagłosowałam na moich faworytów - Aletheię, Rastamankę i Anulcię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Ja również zapomniałam :c
    Moja ulubione stylizacje tutaj to ta od rastamanki i anulci

    OdpowiedzUsuń
  4. Głosy oddane :) ale wyszlo ze powtarzaja sie nam dodatki 😂

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje :)

    tu moja nowa praca:

    https://imgur.com/tHlhHKG

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zauważyłam, że mamy takie same torebki: albo czarną albo różową :D

    OdpowiedzUsuń