2021/07/13

STARCIE #4



 Wyniki poprzedniego STARCIA:




Gratulacje! Po nagrodę w wysokości 50 sd zgłoś się na konto Stardoll_i_My

___________________________

GŁOSOWANIE:

Temat: wieczór we dwoje


Można oddać TRZY głosy.



______________________________

NASTĘPNE STARCIE:

Temat: bizneswoman
Modelka: Zosia21212z

(w apartamencie nie ma białej ściany, ale znajdziecie panele ze stardesign np. w głównym pokoju) 

Podpisane prace należy zalinkować pod tym postem.
Aby wziąć udział w zabawie należy być obserwatorem bloga.

19 komentarzy:

  1. Gratuluję, świetna praca :)
    W nowym Starciu bardzo podobają mi się prace Izoldy i London :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tym razem zagłosowałam tylko na jedną pracę,jak będę miała czas to coś tam zrobię xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Tym razem moje serce oddaję Izoldzie, hot randka. Anulcia i London też super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Można się zgłosić jako modelka do kolejnych starć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że można, chociaż kolejka już urosła spora :D
      https://stardoll-i-my.blogspot.com/p/modelemodelki-do-starcia-stylistow.html

      Usuń
  5. Gratuluję :) kazda ze stylizacji pasuje do tematu, jednak najbardziej kojarzy mi sie z wieczorem we dwoje propozycja Ksante 🤩

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za miłe komentarze ♥
    Mnie najbardziej podoba się Ksante, London i Martusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwycięzcy! Moje zgłoszenie na następne starcie - https://imgur.com/hKRr9R1

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratki! Jak tylko zdążę to coś spróbuję podesłać

    OdpowiedzUsuń