2021/07/03

WYNIKI LOTERII "GRILLOWEJ"

 Cześć! Zwlekałam z dodaniem wyników, bo czekałam na jakąś zbłąkaną duszyczkę, która była na blogowym grillu, a nie została wpisana na listę. Nikt jednak się nie dopominał, więc z czystym sumieniem publikuję wyniki =D




Elizabet-Mary - 1
Hongwart - 2
Izolda1996-k - 3
DzikaNaomi- 4
BlackLips - 5 
Chrystus - 6
Ksante - 7
Mati.Morawiecki - 8 
Anulcia345 - 9 
Stardollowy10 - 10
Malineczka92pl -11

Jeżeli coś już macie - piszcie w komentarzach, może ktoś się z Wami wymieni, a jeżeli nie to wtedy znajdę coś innego :)

Po nagrody rzeczowe proszę się zgłaszać w księdze gości mamy Rocki (rockarolla_) =D Natomiast po nagrody w postaci starmonet i stardollarów na konto blogowe Stardoll_i_My.

___________________________

Pod relacją z imprezy padło pytanie czy nie myśleliśmy o Discordzie, więc postanowiłam, że odpowiem tutaj, bo tamten post mógł zostać już zapomniany. Otóż, nie myśleliśmy, dlatego że nawet nie wiedzieliśmy o istnieniu tej aplikacji. Tzn. ja nie wiedziałam :D A uczestnicy naszego grilla zaproponowali messengera i ten pomysł wszystkim się spodobał, więc tak zostało. Myślę, że w tej sytuacji najlepiej założyć jakieś fejkowe konto, jeśli ktoś nie chce pisać ze swojego prawdziwego, a chciałby do nas dołączyć. To zajmuje dosłownie 5 minut. Na czacie jesteśmy zarówno ze stardollowych kont jak też i realnych :) 

9 komentarzy:

  1. Wow, ale milo =) bardzo dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :D I zapraszamy serdecznie na czat, jest miło i kulturalnie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję ^^ Posiadam to body więc jak ktoś chce mogę oddać lub wymienić ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nikt nie zgłosi chęci wymiany to zamienimy nagrodę na 40 sd :)

      Usuń
  4. Ja już jestem, co chyba każdy zauważył bo lubie dużo gadać 🤣

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaproponowałam discorda ponieważ wydaje mi się ultra wygodny. No i opcja, że każdy mógłby poprowadzić ala streama ze swojej gry w Stardoll to coś nowego, oglądanie procesu twórczego stylizowania kogoś czy robienia makijażu lub aranżacji mogłaby być czymś świeżym i ciekawym w naszym małym polskim stardollu. Imo warto to przemyśleć nawet nie w kontekście pisania, a właśnie krótkich ala streamów czy innych pogadanek

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki! Co do discorda to podoba mi sie pomysł streamów, ale przyznam się, że drugi raz słyszę o tej platofrmie, więc nie znam jej zbytnio :D

    OdpowiedzUsuń