2021/07/11

Z przymrużeniem oka #6

 

Cze! Dawno mnie nie było z memami, ale po prostu nie miałam pomysłu nowe śmieszki. Dzisiaj jednak mnie olśniło, więc zapraszam Was do pośmiania się razem ze mną, bowiem memy od DzikiejNaomi rozwaliły mnie totalnie =D Zobaczcie! 

DzikaNaomi:




źródło: StardollMemes

A teraz memy ode mnie:




Na Wasze memy czekam w komentarzach pod tym postem lub w wiadomości na FB.
Mogą być również znalezione w Internecie, ale wtedy trzeba podać źródło. 
DzikaNaomi otrzymuje prezent niespodziankę za przesłanie obrazków :) 

7 komentarzy:

  1. Cudne są te memy, nie mam pojęcia jak je znajdujecie XDD ale komentarze w księgach gości są tak śmieszne. Jak jest gorący okres na głosowanie to najbardziej rozbawiają mnie osoby, które piszą "nazwa, wyglądasz super!!! czy mogę prosić o twój głos, to wiele dla mnie znaczy 1one1one!!111" i jeszcze nawet nazwy nie umieją poprawnie spisać i zawsze jest jakaś literka przekręcona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat sama robię =D
      Oj tak, te komentarze z nickiem to jakieś jaja :D Żeby jeszcze chociaż dobrze te nicki spisywali :D

      Usuń
  2. Zawsze sie zastanawiam jak oni wpisuja na klawiaturze ta dziwna kursywe do ksiegi gosci. Ten przeslodzony spam i w ogole spam tak mnie obrzydza, ze az zamknalem ksiege gosci. A psujaca siw wtyczka (?) W starplaza wkurza na maksa! Albo robisz stylizacje i jest za duzo stron, wywala a zaladowane X stron i stylka gotowa... to jest plus lanunchera wlasnie ze nie wywala. A przynajmniej mnie to nie spotkalo. Nigdy nie prosilem o ss haha samemu sie to robiło bez pytania 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To launcher jednak ma jakieś plusy :O Ale rzeczywiście jest to naprawdę duży plus, bo te znikające strony są okropnie wkurzające.

      Usuń
  3. Wszystko tak bardzo w punkt xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam wenę, więc zrobiłam coś sama :D Niestety tym razem tylko jeden ;)
    https://i.ibb.co/q7SR5R7/cvubhjn.png

    OdpowiedzUsuń