2021/07/18

Prześwietlenie: Hot Buys + powitanie

 Cześć wszystkim! Niezmiernie mi miło powitać Was w moim pierwszym poście na tym blogu.

Wcześniej mogliście zauważyć moją osobę przewijającą się w kilku, ale tym razem wszystko stworzyłam sama i cieszę się, choć z dość dużym opóźnieniem - że mogę w końcu się zaprezentować. 

Nazywam się Iza, mój nick na Stardoll to izolda1996-k. Możecie kojarzyć mnie jako osobę komentującą (zazwyczaj hejtuję brzydkie grafiki :D) i starego wyjadacza, bowiem moje konto ma już...13 lat.
Dzieje tej gry nie są mi obce, dlatego postanowiłam podzielić się czymś, co może zainteresować użytkowników z krótszym stażem, a weteranom przywoła trochę wspomnień.

Postanowiłam "prześwietlić" jedną z najstarszych rzeczy, która kojarzy mi się ze Stardoll, czyli Hot Buys. Obstawiam, że każdy wie o co w tym chodziło, ale dla nowych użytkowników mam małe przypomnienie. Otóż Hot Buys, to kolekcje limitowane czasowo, pojawiające się co miesiąc od uwaga... grudnia 2006 roku! Za każdym razem odpowiednio wcześniej pojawiały się grafiki ujawniające ubrania i akcesoria razem z datą dostawy do Starplazy. Później ich forma zmieniała się kilka razy, aż w końcu zniknęły (chociaż chyba można coś jeszcze znaleźć przez wyszukiwarkę).

W mojej serii nie zamierzam pokazywać każdej kolekcji po kolei, bo można je znaleźć w parę chwil w Google, ale chciałam pokazać rzeczy, które posiadam. Być może sporo z Was nawet nie wie o ich istnieniu, a mi przywołują one wiele wspomnień. Do niektórych uda mi się  dodać też jakąś ciekawostkę z nimi związaną. Postaram się wszelkie artykuły pokazywać w kolejności chronologicznej. Nie przedłużając (choć ten post na pewno wyjdzie długi - przepraszam!)... zaczynamy!

Dziś na tapet wezmę rok 2007. Nie mam zbyt wielu rzeczy z tego okresu, ponieważ konto założyłam w 2008, a ubrania te są bardzo rzadkie. Moje najstarsze HB to buty pochodzące ze stycznia 2007. Kosztowały mnie 3 sd i były dostępne w sklepie Rio (kupiłam je dużo później w Bazaarze). Posiadam również pasek - jednak nie jest on oryginalny. Mój pochodzi z Archive.




Obrazek zapowiadający kolekcję wyglądał tak (no cóż, ta doll nie należy do najpiękniejszych):


źródło: http://theunknownstardoll.blogspot.com/

Nigdy nie widziałam tej bransoletki ani opasek, a Wy? 

Idąc dalej, przenosimy się dość niedaleko, bo do lutego tego samego roku. Dokopałam się aby do dwóch rzeczy dostępnych w apartamencie, za to kolejne perełki wyszukałam na ostatnich stronach mojego salonu piękności.




Kolczyki nie mają śladu po nazwie Hot Buys, nie widać również sklepu, z którego pochodzą.
Wisiorek nie jest oryginalny - był kiedyś darmówką - natomiast przy nim pokazuje się już pożądany napis. Niestety nie ujęłam tego na screenie, gdyż metka zasłaniała cały artykuł.

Z kolekcji posiadam dwie torebeczki. Tylko ta z lewej jest oryginalna, natomiast pamiętam, że ciężko było już wtedy je dostać. Prezentują się tak i mają całkiem ładną grafikę, jak na tak stare rzeczy:




Wydaje mi się, że obie pochodziły z Rio, ale niestety nie mogę potwierdzić tej informacji.



Na koniec oficjalne zdjęcie kolekcji + ciekawostka ode mnie:




źródło: http://theunknownstardoll.blogspot.com/

Pamiętam, jak kolczyki w panterkę były "za moich czasów" dostępne w sklepie i kosztowały 10 sd. Dla mnie był to wtedy majątek, dlatego ich nie kupiłam. Za to bluzę z całuskiem (moja nie miała metki HB) kochałam całym sercem i marzyłam o takiej w realu. Wydaje mi się, że posiadałam również baleriny, ale sprzedałam za bezcen. Nigdy nie spotkałam tego naszyjnika z przywieszkami, a sukienkę chyba tylko raz.

To już wszystko co przygotowałam na dziś, mam  nadzieję, że ten temat się Wam spodobał. Następny post będzie krótszy, obiecuję! Dajcie koniecznie znać czy kojarzycie te rzeczy, albo może nadal macie? Do zobaczenia w następnej części.


15 komentarzy:

  1. ale nostalgia, te ceny już nie wrócą niestety
    dłuższe posty są mega spoko, chociaż sugeruję je po krótkim wstępie zwinąć
    proponuję przedstawianie Twoich rzeczy inaczej, tak aby metka nie zasłaniała rzeczy - można wyciąć w paintcie najważniejsze informacje z niej i wkleić obok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za porady! Następnym razem postaram się zrobić to lepiej :D

      Usuń
  2. O! Ta seria będzie fajnym przypomnieniem dobrych momentów HB (tych gorszych pewnie też :D).
    Z tych HB mam naszyjnik z 'nieśmiertelnikami' i z tego co pamiętam dostałam go jako darmówkę. Możliwe, że mam też czarną torebkę z Rio, nawet nie wiedziałam, że to HB :O
    Większość z tych Hot Buysów kojarzę tylko z obrazków...

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tylko pasek,w sumie nawet nie wiedziałam że to Hot Buys xD i raczej nic więcej nie chciałabym mieć,rzeczy są kiepskie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miło powitać Cię w załodze! Mamy nadzieję, że będziesz się czuła u nas dobrze :)
    Post świetny! Przeczytałam z zainteresowaniem i czekam na więcej. Zapowiada się świetna seria.

    OdpowiedzUsuń
  5. A co do rzeczy: niestety niczego nie posiadam, ale kiedyś chyba miałam tę srebrną torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekaw Twoich dalszych postow :) ja bardzo lubie posty o takiej tematyce, podoba mi sie! Lubie wspominac starego stardolla. Nie mialem pojecia ze ten pasek to hb. Widzialem kiedys jeszcze sweterek i spodnice :) ale nie da sie ich zdobyc xd czasem probuje wykupic te czarna kopertowke ale tez ciezko zdobyc, widuje czasem u ludzi z nowszymi kontami. I to dziwne ze te rzeczy nie maja na metce hb. Nie wiem w ogole po co oni robili takie sety a tych rzeczy praktycznie nie bylo 🙉 bluza faktycznie kiedys mogła byc pożądana, byla bardzo mlodziezowa i pasowalaby dzieciakom w tamtych czasach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post, czytało mi się go z dużą przyjemnością i jeszcze większą nostalgią :D Ja dołączyłam do Stardoll w 2007 roku i doskonale pamiętam HB. Z pierwszej kolekcji na pewno miałam opaski, bo tylko na nie było mnie stać, haha :P Z drugiej kolekcji miałam bluzę z całuskiem i różową sukienkę. Oczywiście biłam się z myślą, czy wolę byś bad girl w stylu Avril Lavigne (w bluzie), czy piękną damą (w sukience) XD
    Mam nadzieję, że opiszesz więcej HB. Uwielbiam takie wspominajkowe wpisy, choć uświadamia mi to jaka stara jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będzie więcej. Znalazłam w szafie jakies 300+ HB więc będzie się działo :D

      Usuń
  8. Hot Buys były super, pamiętam jak się czekało na grafiki z nowymi zestawami na dany miesiąc ;) Mam konto od 2006 roku i te opaski czy naszyjnik, o których piszesz są u mnie :) Konto: agnieszka3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jak super!! :D Zobaczę sobie co tam masz za perełki

      Usuń
  9. Super post, lubię takie wspominkowe rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny temat! CHętnie sobie przypomnę historię hotbuysów, bo kiedys bardzo je lubiłam! Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serio długo mnie nie było... Witaj! Post jest super, sama tych rzeczy jakoś nie pamiętam, no torebki dość popularne. Post na duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post : )
    Jeśli chodzi o HB to do tej pory je kolekcjonuje, kiedyś była na to większa moda, rzeczy były o wiele cenniejsze niż obecnie, ale nadal trafiają się jakieś perełki : ) z całego postu posiadam chyba tylko 10 artykułów. Czekam na kolejne posty ; *

    OdpowiedzUsuń