2021/07/07

hot or not

 Wracamy po krótkiej przerwie do HoN. Mamy nadzieję, że jeszcze o nas nie zapomnieliście ;)

emu.musia


anulcia345:"Młoda Paryżanka w nowoczesnym wydaniu :) raczej bym nie postawił na taki dół stylizacji, ale wszystko do siebie dobrze pasuje. Najbardziej podoba mi się wybór biżuterii i dodatków - bardzo je lubię. HOT "

Pati-1997: "Ależ to jest dobre! Bardzo mi się podoba, stylizacja z pazurem uzupełniona dodatkami podkreślającymi kobiecość. HOT!"

Izolda1996-k


anulcia345:"Uwielbiam takie wieczorowe stylizacje z samymi marynarkami. Srebrne dodatki nadają całości połysku i szyku. HOT"

Pati-1997: "Meega! Świetne przełamanie eleganckiego kombinezonu srebrnymi dodatkami. HOT"

monikakuchejda


anulcia345:"Wybór ubrań jest trafiony. Kolorystycznie również wszystko się zgadza. Myślę jednak, że dobrze byłoby bardziej dopracować ten look. Na pewno dodałbym kolejny różowy albo fioletowy akcent, na przykład w postaci torebki. HOT-"

Pati-1997: "Kurczę, mam lekki problem z tą stylizacją. Teoretycznie wszystko do siebie pasuje, kolorystycznie też jest ok, ale mimo to nie ma tego "czegoś". Zdecydowanie brakuje torebki, kolczyki zmieniłabym na delikatniejsze i może dodała jakiś pasek. HOT/NOT"

To tyle na dzisiaj. W wakacje postaram się częściej publikować tę serię. Następni w kolejce są: Hotdzasta, rockarolla_, Hongwart.

9 komentarzy:

  1. Z tych 3 stylizacji najbardziej spodobała mi się Emi.musi, ogólnie zgadzam się z komentarzami.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Nie cierpię tych butów, ale fajna stylizacja - hot
    2. Ta pani zawsze hot xD
    3. Coś mi nie gra w tej stylizacji i nawet nie wiem co - hot/not

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja emu.musi jest cudna, pięknie wszystko dopracowane :D Izolda też super, nawet włosy kolorystycznie pasują. Bardzo ładny jest ten kombinezon, jeszcze go nie widziałam nigdy. Natomiast u monikakuchejda brakuje mi dodatków, jakiejś fajnej torebki, paska itp. Buty też bym zmieniła na ciemniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeju doll emu.musia jest tak cudna *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwszej stylizacji sporo się dzieje, ale jest spójna.
    Druga to moja ulubiona z tego zestawienia - HOT.
    trzecia stylizacja bardzo basicowa, ale podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszej stylizacji nie podobają mi się buty, druga stylizacja jest w porządku, ale żadna nie jest w moim stylu. Trzecia jest taka basicowa, ale nie jest zła. Po prostu według niektórych to chyba żenada tak ubierać swoją lalkę...

    OdpowiedzUsuń
  7. W moim odczuciu nie ma nic hot, w każdej jest cos, co mnie odrzuca. Dużo by pisać, ale jakoś we wszystkich brakuje mi ładu.

    OdpowiedzUsuń