2021/07/22

Wspomnień czar #27 – stare wnętrza cz. 2

Dzień dobry! 

Jak się macie? Ja dzisiaj muszę iść do fotografa i zrobić zdjęcia do dyplomu. To będzie mnie kosztowało 50 złotych i już jestem zła, bo wydatki związane z rekrutacją na studia się mnożą bez końca...


Dzisiaj przychodzę do Was z drugą częścią starych wnętrz, a za tydzień dzięki uprzejmości Lavish pojawi się post związany z limitowanymi wnętrzami i meblami. 


1. Mroczne wnętrze



Kto z Was widział to wnętrze w apartamencie tych mroczniejszych lalek? Ja bardzo często. 

Swego czasu wielu graczy korzystało z tego pokoju. Mnie się on podoba do tej pory, ale już nie można go kupić. Właściwie szkoda, że wnętrz nie da się sprzedawać w bazarze. 


2. Łazienka 



Kiedyś w grze można było kupić wyposażenie do tego wnętrza – toaletę, umywalkę i rozmaite akcesoria. Wydaje mi się, że nawet dostępne były bąbelki do wanny. Łazienka chyba wciąż jest do kupienia. Posiadacie? 


3. Port



Wydaje mi się, że to wnętrze było nagrodą za Starmonety. Pamiętam, że bardzo chciałam je mieć, a kiedy już miałam... nie umiałam go ładnie urządzić, więc zostawiłam tak bez niczego. 


4. Przymierzalnia 



W tej przymierzalni wielu graczy tworzyło własne sklepy. Ja również należałam do tego grona. Obecnie nie widuję już tego trendu, a Wy? 


5. Taras



Coś mi świta, że również był nagrodą za Starpunkty. Nigdy nie miałam na niego dobrego pomysłu, więc nie wykorzystywałam. 


6. Las



Ulubione wnętrze lalek, które tworzą magiczne apartamenty. W tym lesie można zrobić naprawdę coś wspaniałego i czasami widywałam cudowne pomysły na jego zagospodarowanie. 


To wszystko, co przygotowałam na dzisiaj. Wiem, że się nie rozpisywałam, ale ostatnio doskwiera mi brak czasu. 
Miłego dnia! 


12 komentarzy:

  1. O tak, to pierwsze kiedyś mi się mega podobało, ale zawsze jęczałam że drogie i go nie mam :D Mam za to port, taras i las. Nie wiem czy one nie były potem za SM... Nigdy ich nie wykorzystałam, bo trudno coś z nimi zrobić. Pamiętam szał na łazienki i bąbelki z wanny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te animowane bąbelki to był hit! Ja też je pamiętam :D

      Usuń
  2. mam port,taras i las i żadnego nie użyłam xD podoba mi się też przymierzalnia,ale jakoś nigdy nie kupiłam tego wnętrza xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam lubiłam wszystkie wnętrza i żadnego bym nie sprzedała. Często dobierałam wnętrze pod stylizację - kolorystykę lub motyw. Może do tego wrócę?

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chciałam robić foteczki do dyplomu, po czym okazała się, że w tym roku nie trzeba i dostaniemy dyplomy za darmo bez fotek :c
    Z dzisiejszego zestawienia posiadam pierwsze trzy wnętrza, z łazienki i molo już nie korzystam, ale z mrocznego pokoju na Halloween zdarza mi się ^^
    Też tworzyłam "sklep" w swoim apartamencie, ale z wykorzystaniem takiego szaro-czarnego pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Port jest przepiękny, bardzo ładnie zaprojektowany, ale faktycznie ciężko jest tam coś wymyślić sensownego. W przymierzalni miałam kolekcję projektów od HarajukuGirlPl XD Powiedzcie, że ktoś jeszcze ją pamięta! To była królowa "emo" i robiła piękne, różowo-fioletowe projekty z czachami. A co do bąbelków łazienkowych, to wróciły ostatnio do CP. Był na nie szał, musiały być w każdej łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją pamiętam!! Nawet jej córka miała potem konto :D

      Usuń
    2. Dokładnie! Cieszę się, że nie jestem sama z takim stażem na stardoll xD

      Usuń
  6. Port jest faktycznie super, ale nie rozumiem fenomenu tego lasu. Zawsze kojarzył mi się z kiczem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale nostalgnęłam :O Ten port niby byl nagrodą za starcoinsy ale później go dodali za stardollary :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaluje ze nie mam tego portu na swoim koncie, szkoda ze kiedys nie kupilem. Za to dodawac go za stardollars to przesada. 1 i 2 nigdy mi sie nie podibaly. Ta przymierzalnia ahh ludzie tutaj zazwyczaj pokazywali swoje pereleki albo hot buys albo projkety xd taras grecki chyba zakupie, pomysl fajny na wnetrze ale kiepsko wykonane :( las jest specyficzny, wyglada jak tania sceneria na przedstawienie dla dzieci xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam chyba tylko jednego, kiedyś były szałowe, teraz takie sobie, ale zdolny człowiek, to i z niczego zrobi coś.

    OdpowiedzUsuń