2021/07/14

Z wielkiego ekranu

Witamy Was w lipcowym wydaniu naszej filmowej serii :) Dzisiaj jednak poszerzymy nasz wybór o serial - w tym przypadku pierwszy sezon. Co powiecie na Królowe Krzyku? Ten amerykański horror komediowy miał premierę we wrześniu 2015 roku na antenie Fox, w Polsce Fox Comedy. Akcja serialu toczy się na kampusie college'u, gdzie grasuje seryjny morderca w przebraniu uniwersyteckiej maskotki czerwonego diabła. Mogę zapowiedzieć, że faktycznie będzie trochę drastycznych scen. Jeśli ktoś nie lubi takich klimatów, to może skusi się gwiazdorską obsadą, pięknymi i niezwykle stylowymi kostiumami lub ścieżką dźwiękową - jest naprawdę świetna! Miło było wrócić do takich przebojów jak Waterfalls od TLC, I Know There's Something Going On - Frida, Two of Hearts - Stacey Q i wiele innych. Z bardziej współczesnych kawałków najbardziej spodobały mi się Warm In The Winter od Glass Candy i piosenka od Bat For Lashes - What's A Girl To Do. Nazwiska znanych osób grających w serialu, które na pewno znacie to Emma Roberts, Lea Michele, Nick Jonas czy Ariana Grande. Nie bez powodu wzmianka o głównej bohaterce Chanel Oberlin znalazła się w artykule Vogue Polska poświęconemu 10 najlepiej ubranym bohaterkom seriali.  Za jej kreacje była odpowiedzialna  Lou Eyrich, nagrodzona nagrodą Emmy za kostiumy do „American Horror Story”. 

źródło:http://centralnerd2.blogspot.com/2016/01/scream-queens-couldnt-you-just-die.html

Tym razem zamiast kadrów postanowiliśmy pokazać Wam wybrane sceny z serialu. Zapraszamy do obejrzenia! 


Drugim filmik to nie to samo, tutaj poznacie główne bohaterki i królowe kampusu ;)

Koniecznie dwie moje ulubione scenki:

A w tle piosenka od Kim Wilde - You Keep Me Hanging On, uwielbiam!

Ktoś z Was chce zostać zaaresztowany przez byłych striptizerów? ;)

To jeszcze nie koniec, standardowo mały element z gry. Jeśli chodzi o modę, ten serial jest bardzo inspirujący. Czekamy na Wasze komentarze. Mamy nadzieję, że dzisiejsza propozycja dołączy do Waszych list z serialami do obejrzenia :

Wersja głównej bohaterki, w której rolę wcieliła się przepiękna Emma Roberts:

Chanel #2

I na koniec inspiracja Elizabet-Mary stylem serialowych bohaterek



Dziękujemy za uwagę! Czekamy na Wasze komentarze :) Może ktoś z Was już widział ten serial? Koniecznie podzielcie się z nami Waszymi opiniami :)

11 komentarzy:

  1. Wasze stylizacje są świetne! Idealnie pasują do tego filmu (z tego co widzę na zdjęciach i YT :D). Nie widziałam tego serialu, raczej nie moje klimaty, ale obsada widzę bardzo znana :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy :) mam nadzieje ze kiedys chociaz obsada sie skusisz ;) warto dla golej klaty Nicka Jonasa 🤩

      Usuń
  2. Pamiętam szał na ten serial, ale nigdy nie zobaczyłam ani odcinka! Chyba pora to nadrobić :D
    Stylizacje są piękne. Każda jest wyjątkowa i ma coś w sobie, ale pierwsza propozycja zdecydowanie najbardziej przypadła mi do gustu. Ma coś w sobie z Clueless i Mean Girls ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ominal ten szal :( pamiętasz kiedy to bylo? Polecam sprawdzic chociaz pierwszy odcinek zawiazujacy akcje :) co do stylizacji - to pewnie przez marynarkę i spódnice ktore razem wygladaja jak mundurek Cher :D

      Usuń
    2. Racja, gdyby komplet był żółty to idealna Cher :D A z tego co pamiętam to faza na ten serial była jakoś 6-5 lat temu, na pewno jeszcze byłam w liceum - ah, te lata młodości xD

      Usuń
    3. Ah kiedys to byly licea :( ja jak bylem w lo to juz ludzie sie fascynowali syfem z netflixa i fame mma :///

      Usuń
  3. Nie oglądałam tego serialu, to nie jest mój klimat, zawsze miałam tego typu produkcje za tandetne.
    Stylizacje fajnie odwzorowane! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam tego serialu i raczej się nie skuszę, niestety nie moje klimaty. Bardzo podoba mi się 2 i 3 stylizacja. Chyba urzekły mnie te futerka i skarpetki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, cieszę się że pomimo to spodobały Ci się nasze propozycje :)

      Usuń